Concertaankondigingen

Barock Project staat 20 maart in de Boerderij @Jamel. Trouwens ook Gazpacho dat daar op 29 maart staat, evenals 27 maart in de Cacaofabriek, plus King King op 25 maart. Ze zijn weer lekker bezig in Zoetermeer, als het aan mij ligt.
Ja Boerderij is fantastisch bezig de laatste tijd. Ook Big Big Train. Barock Project gaan we natuurlijk zeker heen.

Joep Beving - Liminal
12 mei Vooruit Gent
13 mei Arenberg Antwerpen
21 mei Tivoli Utrecht
22 mei De Vereeniging Nijmegen
23 mei Muziekgebouw Eindhoven
27 mei Laurenskerk Rotterdam
28 mei PHIL Haarlem
29 mei Odeon Zwolle
10 juni Oosterpoort Groningen

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Barock Project staat 20 maart in de Boerderij @Jamel. Trouwens ook Gazpacho dat daar op 29 maart staat, evenals 27 maart in de Cacaofabriek, plus King King op 25 maart. Ze zijn weer lekker bezig in Zoetermeer, als het aan mij ligt.
Ja heel fijn dat Luca blijkbaar weer hersteld is! En dan is het ook nog op een vrijdag, dus wat Jos zegt: zeker weten aanwezig. Net als inderdaad Big Big Train later in het jaar. Toch twee grote progbands van hoog op mijn lijstje 'nog te zien' kunnen gaan afstrepen zo.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave
The Notwist
21/04/2026: Paradiso, Amsterdam
22/04/2026: Botanique, Brussel

Crack Cloud
15/04/2026: Muziekgieterij, Maastricht
16/04/2026: Bitterzoet, Amsterdam
17/04/2026: Vera, Groningen
24/04/2026: Botanique, Brussel
Crack Cloud speelt in de Muziekgieterij in het kader van Zero for Three.
Dus gratis!!! Samen met Heath, Glitterpaard en Welly.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en B0G5

Ben Folds Paper Airplane Request Tour​

27 november 2026 Antwerp, BE - De Roma
29 november 2026 Amsterdam, NL - Concertgebouw

We hebben alvast één artiest voor Royal Park Live. Nile Rodgers & Chic staan 9 juli in Baarn, aldus Mojo. Die zou Nederland ook maar eens overslaan hè.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: JP5, HaaEll en TBK
Lijstje bijna af, ging even snel door de lijst van vorig jaar heen voor inspiratie maar man wat zit daar een bagger tussen zeg. 7x Macklemore om maar een voorbeeld te geven.

Dogstar speelt naast Pinkpop ook in Paradiso op 16 juni 2026. Kaartverkoop start 5 december 10:00 en een kaartje kost 34,30 excl. maandlidmaatschap.

We hebben alvast één artiest voor Royal Park Live. Nile Rodgers & Chic staan 9 juli in Baarn, aldus Mojo. Die zou Nederland ook maar eens overslaan hè.
Droppen die vandaag meerdere namen denk je of houden ze het bij Rodgers?

Droppen die vandaag meerdere namen denk je of houden ze het bij Rodgers?
Meerdere, al is het maar omdat ze dat zelf in hun bericht hebben neergezet.

Edit: En ja, dat werd me daar even pijnlijk.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread