Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Barock Project staat 20 maart in de Boerderij @Jamel. Trouwens ook Gazpacho dat daar op 29 maart staat, evenals 27 maart in de Cacaofabriek, plus King King op 25 maart. Ze zijn weer lekker bezig in Zoetermeer, als het aan mij ligt.
Barock Project staat 20 maart in de Boerderij @Jamel. Trouwens ook Gazpacho dat daar op 29 maart staat, evenals 27 maart in de Cacaofabriek, plus King King op 25 maart. Ze zijn weer lekker bezig in Zoetermeer, als het aan mij ligt.
Joep Beving - Liminal
12 mei Vooruit Gent
13 mei Arenberg Antwerpen
21 mei Tivoli Utrecht
22 mei De Vereeniging Nijmegen
23 mei Muziekgebouw Eindhoven
27 mei Laurenskerk Rotterdam
28 mei PHIL Haarlem
29 mei Odeon Zwolle
10 juni Oosterpoort Groningen
Ja heel fijn dat Luca blijkbaar weer hersteld is! En dan is het ook nog op een vrijdag, dus wat Jos zegt: zeker weten aanwezig. Net als inderdaad Big Big Train later in het jaar. Toch twee grote progbands van hoog op mijn lijstje 'nog te zien' kunnen gaan afstrepen zo.
We hebben alvast één artiest voor Royal Park Live. Nile Rodgers & Chic staan 9 juli in Baarn, aldus Mojo. Die zou Nederland ook maar eens overslaan hè.
Lijstje bijna af, ging even snel door de lijst van vorig jaar heen voor inspiratie maar man wat zit daar een bagger tussen zeg. 7x Macklemore om maar een voorbeeld te geven.
We hebben alvast één artiest voor Royal Park Live. Nile Rodgers & Chic staan 9 juli in Baarn, aldus Mojo. Die zou Nederland ook maar eens overslaan hè.