Concertaankondigingen

De show van Twigs klinkt niet perse als concert. Staat overal als "a live performance" en dit is de tekst:

"A live show. by myself, by us. Created in the throes of EUSEXUA and the highs of AFTERGLOW. the whole of my life has been dedicated to movement and the mercurial nature of the body. throughout EUSEXUA my dancers and I have been allocating time before rehearsals to exploring movement, to discover something new. i have wanted to share this with you for so long.

Ziggo Dome heeft het bij Live Nation/Mojo tegenwoordig net als bij de airliners verplicht zoveel vluchten af te nemen (al dan niet leeg) voor de boekingsrechten denk ik
Kunnen natuurlijk makkelijk de 2e ring open gooien (of juist dicht). Daarnaast lijkt momenteel alles uit te verkopen in de Ziggo.
En zijn de Afas en Ziggo niet van dezelfde eigenaren waaronder Leon Ramakers?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
De show van Twigs klinkt niet perse als concert. Staat overal als "a live performance" en dit is de tekst:
Zal wel hetzelfde gaan als begin dit jaar in Brussel. Was ook een allround performance. Ik zou het niet eens echt een concert kunnen noemen wat ze toen deed, maar meer echt kunst.

Opeth naar OLT Rivierenhof Antwerpen op donderdag 30 juli 2026
Als ik er zo over nadenk, inderdaad wel een goede setting voor een Opeth concert. Gaat prachtig worden volgens mij. Hopelijk start het concert wel pas rond 22 h 00, want Opeth in het licht komt wat raar over

Opeth naar OLT Rivierenhof Antwerpen op donderdag 30 juli 2026
Als ik er zo over nadenk, inderdaad wel een goede setting voor een Opeth concert. Gaat prachtig worden volgens mij. Hopelijk start het concert wel pas rond 22 h 00, want Opeth in het licht komt wat raar over
Nog altijd geen datum in NL, dan maar naar Antwerpen?

Ik woon er om de hoek. Rivierenhof is 20 minuten fietsen voor mij

Edit (@

Rick1617899545)​

De band lijkt zich ook wat te richten voor haar tour volgend jaar op wat meer zalen met een Gallo-Romeins interieur zeg maar precies heb ik de indruk. Amfitheaterachtige zaken zeg maar. Maar in Nederland weet ik zo niet direct iets ... misschien wel in Maastricht ergens zo bij de Valkenburg denk ik?

De OLTs in Nederland moeten vrijwel allemaal nog namen aankondigen, hè. Alleen het Amsterdamse Bostheater is begonnen met wat (standaard)namen, maar Caprera, Zuiderparktheater en Royal Park Live (geen OLT, maar wel openlucht), om de grootste er maar uit te halen, hebben nog niks aangekondigd.

• Leuk
Waarderingen: won666
Ik woon er om de hoek. Rivierenhof is 20 minuten fietsen voor mij

Edit (@

Rick1617899545)​

De band lijkt zich ook wat te richten voor haar tour volgend jaar op wat meer zalen met een Gallo-Romeins interieur zeg maar precies heb ik de indruk. Amfitheaterachtige zaken zeg maar. Maar in Nederland weet ik zo niet direct iets ... misschien wel in Maastricht ergens zo bij de Valkenburg denk ik?
Misschien Midsummer prog hoofdact?

The Notwist
21/04/2026: Paradiso, Amsterdam
22/04/2026: Botanique, Brussel

Crack Cloud
15/04/2026: Muziekgieterij, Maastricht
16/04/2026: Bitterzoet, Amsterdam
17/04/2026: Vera, Groningen
24/04/2026: Botanique, Brussel

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread