Graspop Metal Meeting 2026

Aangezien Graspop het bij Machine Head en Tool ook voor elkaar heeft gekregen bij bands die ''eigenlijk geen festival/tour zouden doen'', kunnen die Nightwish niet gewoon overhalen voor die donderdag? Floor Jansen staat ook al her en der, en ze hebben inderdaad gezegd ''geen shows in 2026'' maar als je met genoeg geld gaat gooien?

• Geweldig
Waarderingen: Dwarf
Aangezien Graspop het bij Machine Head en Tool ook voor elkaar heeft gekregen bij bands die ''eigenlijk geen festival/tour zouden doen'', kunnen die Nightwish niet gewoon overhalen voor die donderdag? Floor Jansen staat ook al her en der, en ze hebben inderdaad gezegd ''geen shows in 2026'' maar als je met genoeg geld gaat gooien?
Ik heb het gevoel dat er bij Nightwish sprake is van een behoorlijke impasse achter de schermen. Er zit iets niet goed in de energie daar en ik vraag me echt af of ze überhaupt ooit nog terug gaan keren op het podium.

Ik heb het gevoel dat er bij Nightwish sprake is van een behoorlijke impasse achter de schermen. Er zit iets niet goed in de energie daar en ik vraag me echt af of ze überhaupt ooit nog terug gaan keren op het podium.
Zoiets vrees ik ook ☹️
Marko + Tarja als Marquee HL dan maar? 😬

• Sad
Waarderingen: Jamel
Jammer wel, die had ik ook echt heel graag nog eens zien passeren. Hun passage in 2016 was pure magie!

Waar heeft Nightwish gezegd dat ze geen shows in 2026 doen?

heb hier al een aantal keer machine head zien passeren, velen die precies wel fan zijn.
ze zijn al eens tot hier geraakt zonder tour

is dat een mogelijke south head voor donderdag? 🤷‍♂️

Ik hoop toch echt wel dat die in 2027 gaan touren. Die hebben een veel te sterke backlog aan muziek om verloren te laten gaan

• Leuk
Waarderingen: Jamel en MetalLimbo
heb hier al een aantal keer machine head zien passeren, velen die precies wel fan zijn.
ze zijn al eens tot hier geraakt zonder tour

is dat een mogelijke south head voor donderdag? 🤷‍♂️
Ik zeg nooit nee tegen Machine Head! Laat maar komen! :D

Users who are viewing this thread