Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
op zondagavond bij de afsluitende headliners stroomt het veld juist altijd heel snel leeg toch, ongeacht wat er speelt. een hoop mensen hebben geen energie meer of zijn al naar huis. bij Till was het ook niet erg druk van wat ik hier las. (ik was dus al naar huis)
op zondagavond bij de afsluitende headliners stroomt het veld juist altijd heel snel leeg toch, ongeacht wat er speelt. een hoop mensen hebben geen energie meer of zijn al naar huis. bij Till was het ook niet erg druk van wat ik hier las. (ik was dus al naar huis)
Oei nee, 3/4 namen hadden meesten juist gegokt en gekoppeld aan de zondag. 4de naam, veldje vol, is zeker geen nieuwe naam hoor. Dat had ik niet gezegd dat die nog niet veel is vermeld. ging ineens snel die veronderstelling.
Ik denk dat je onderschat hoe groot het legertje (met name jonge) Babymetal-fans is..
Passen dan ook prima op de zaterdag die toch vooral op jonge fans lijkt gericht (in ieder geval toch de topnamen op de main stages). Niet voor niets hebben BMTH en Babymetal ook samen een nummer opgenomen.
Het zal ook wel geen toeval zijn dat ze nu per dag al 3-4 "headliners" aankondigen, want stel je voor dat ze hun ticketverkoop moesten starten met Limp Bizkit, Volbeat, BMTH en Def Leppard, lol. Er zou geen queue geweest zijn op 8/11.
Onzin, voor de start van de ticketverkoop zouden die andere namen sowieso wel bekend zijn gemaakt in een worp, als ze het niet op deze manier hebben gedaan.
De wilde ideeën van sommigen dat ze aankondigingen van headliners moeten gaan 'verpakken' om negatieve reacties te voorkomen geloof ik totaal niet in.
Als organisatie sta je gewoon 100% achter je headliners, die 'damage control' illusies leven alleen maar in de hoofden van degenen die persoonlijk niet tevreden zijn met de headliners.
De namen die tot nu toe bekend zijn gemaakt zijn gewoon prima, logische GMM headliners.
Voor mij ook, maar je kunt tegenwoordig simpelweg niet om metalcore heen als festival, zeker niet als je ook in de toekomst nog bestaansrecht wil hebben,
Ik ben allang blij dat ze het een beetje concentreren op één dag.
Ik hoop eigenlijk op niks leuks meer (en dus wel leuks voor de meesten hier), aangezien ik komende editie toch niet (of misschien een half dagje) aanwezig ga zijn
Aan de andere kant zijn leuke namen voor op de stream ook altijd wel leuk, maar dan zijn ook vaak wel de “niet echt mijn ding, maar geen herrie”-namen prima om op de achtergrond aan te hebben.
Three Days Grace lol. Als je dit 20 jaar geleden had gezegd tegen de gemiddelde Graspop bezoeker, ze hadden je in (terecht) in een dwangbuis van het terrein gehaald.
Electric Callboy is toch best veel genoemd, niet per se voor de zondag, maar lijkt me juist om een andere naam te gaan. 3 van de 4 worden al veel gegokt, en die laatste die niet veel gegokt wordt, die zorgt voor een veldje vol.
Kan iemand me wat nummers aanraden van Bad Omens? Die ik beluister vallen toch allemaal onder de noemer "pop-core", en ik sluit me dan ook voorlopig aan bij de mening dat ze een soort The Weeknd zijn. Zoals ik dat ook vind van Sleep Token en Post Malone.
Oei nee, 3/4 namen hadden meesten juist gegokt en gekoppeld aan de zondag. 4de naam, veldje vol, is zeker geen nieuwe naam hoor. Dat had ik niet gezegd dat die nog niet veel is vermeld. ging ineens snel die veronderstelling.
Ik hoop echt nog op Guns n roses. Hebben bijna elk jaar in juni / juli in Europa gespeeld om vervolgens najaar/ voorjaar Amerika te doen. Weet dat veel van jullie ze niet willen zien, maar voor mij zou dit echt een directe combi ticket zijn.
Kan iemand me wat nummers aanraden van Bad Omens? Die ik beluister vallen toch allemaal onder de noemer "pop-core", en ik sluit me dan ook voorlopig aan bij de mening dat ze een soort The Weeknd zijn. Zoals ik dat ook vind van Sleep Token en Post Malone.