Graspop Metal Meeting 2026

Zou hij hiermee bedoeld hebben dat EC er vandaag nog tussen zit?
Iemand anders vandaag in het RW topic is er ook vrij stellig in dat EC op Graspop staat
Wellicht dan toch nog vandaag dan
Mijn bericht hierboven dat wordt geliked door Elo lijkt me toch een duidelijke bevestiging dat Electric Callboy op Graspop staat
Kunnen we onze tijd beter besteden door te speculeren of het om de north stage headline positie gaat of south stage sub ipv opeens over live is live beginnen

Ik zit in de "we gaan het wel zien modus"

Ben vooral eigenlijk verbaasd met alles wat er in 2026 rond tourt dat dit de samenstelling is.

Hopelijk wordt hetgene waar ik op hoop dan maar als sub of andere podia afsluiters neergezet

A rarely mentioned name that will fill the infield… Could be some promoted name with a lot of momentum? Ice Nine Kills maybe?

veldje vol? ik zou niet weten wie hij bedoeld als ik kijk naar de namen die rondom graspop al bekend zijn.
Dus zou ik denken aan een band die nog niet aangekondigd is elders ..

Hopelijk geen stiekeme dooddoener.
De afsluitende band staat sowieso grotendeels alleen te spelen, dus het veld staat al snel visueel vol

• Verdrietig
Waarderingen: Yentel De Buyser
laatste keren dat het veld vol stond was falling in reverse, Bring me the horizon, electric callboy, parkway drive, iron maiden

zelfs Tool kreeg het veld niet helemaal vol

• Leuk
Waarderingen: DaanV

Users who are viewing this thread