Pinkpop 2026

Heerlijke discussie hier weer. Maar als het voor de huidige Pinkpop-bezoeker zelfs nodig is om uit te leggen wat voor muziek een invloedrijke band als The Cure maakt dan hoop ik heel, heel erg dat zij op een andere plek dan Pinkpop worden neergezet.

Wat die Nederlandse namen betreft: The Gathering zou toch wel echt een inkopper moeten zij voor Pinkpop.
Dat Anneke van Giersbergen niet vaker op PP heeft gestaan snap ik ook niet eigenlijk.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr
Hij weet heus wel dat zijn volgers ervanuit gaan dat dit over NOS Alive gaat.... Moet je nagaan wat voor een bak stront hij over zich heen krijgt als dit over een los concert aan de andere kant van het land gaat.
Goh, is in het verleden nog al geweest…

nee, Pinkpop zal wel dezelfde "strategie" volgen als vorig jaar... Voor zo ver je over een strategie kan spreken, ze zullen er zelf wel wat van vinden
Als de Foo's morgen niet komen dan komen ze 99 procent zeker helemaal niet. Die zullen de hele tour er wel meteen uitgooien. Net als Linkin Park deed.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
The Cure - Mumford - Sabrina blijft hier toch de verwachting. Of Katy Perry of Robbie Williams oid ipv Sabrina als ze weer geen nieuwe popheadliner aandurven.

• 100
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en elo
Je maakt het steeds erger, hoeveel kosten Graspop kaarten normaal?
Oh My God Reaction GIF

The Cure - Mumford - Sabrina blijft hier toch de verwachting. Of Katy Perry of Robbie Williams oid ipv Sabrina als ze weer geen nieuwe popheadliner aandurven.
Mumford en Sabrina lijken me zeker. 21 Pilots en Volbeat ook. Zo krijg je bovenaan wel mooie line up.

Users who are viewing this thread