Pinkpop 2026

Met alle respect maar mumford vind ik eigenlijk niet eens een headliner. Maar goed we gaan het meemaken.
Mumford was een paar jaar geleden al echt niet headliner waardig maar we kregen ze toch….op dit moment lijken ze mij nog minder headliner waardig maar als Mojo eigenlijk van Pinkpop af wil dan helpt het wel.
Zonde dat ik het geld niet heb liggen anders had ik het festival graag gekocht, er is heel veel potentie.

Was The Cure geen zekerheidje? Voor mij nog altijd de naam met de dikste viltstift daar.
The Cure ligt volgens mij nog voor de hand. Heb geen logica gezien die naar wat anders wijst.

Treurig is dat de Pinkpop organisatie blijkbaar geen heil ziet in een wat vroegere prikkeling van het publiek met wat mooie namen.

Ons groepje gaat al heel lang naar PP maar neigt nu naar RW en vroege aankondigingen kunnen beïnvloeden. Maar marketing is al jaren een smerig woord voor PP lijkt het.

Kan me bijna niet voorstellen dat er een jaar is waar Foo Fighters, The Cure en Linkin Park EU juni-festivals doen en ze alledrie Pinkpop overslaan.
Angry Black Friday GIF by Buyout Footage

Kan me bijna niet voorstellen dat er een jaar is waar Foo Fighters, The Cure en Linkin Park EU juni-festivals doen en ze alledrie Pinkpop overslaan.
The Cure is een droomheadliner voor BKS en het zou zomaar kunnen zijn dat Pinkpop denkt: dat is te moeilijk geworden voor ons publiek (en afgaande op de reacties hier, mss niet eens onterecht), Linkin Park is uitgesloten en Foo Fighters in feite ook. We eindigen we met Volbeat hoor.

The Cure is een droomheadliner voor BKS en het zou zomaar kunnen zijn dat Pinkpop denkt: dat is te moeilijk geworden voor ons publiek (en afgaande op de reacties hier, mss niet eens onterecht), Linkin Park is uitgesloten en Foo Fighters in feite ook. We eindigen we met Volbeat hoor.
Al is (los van smaak, ik zou met 2 headliners ook weinig hebben) 21 Pilots - Sabrina Carpenter - Mumford ook niet mis.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381 en Maria
Al is (los van smaak, ik zou met 2 headliners ook weinig hebben) 21 Pilots - Sabrina Carpenter - Mumford ook niet mis.
Vind ik toch net wat te licht uitvallen voor een festival dat gekend staat om de knal-headliners. Al kan je dat gemakkelijk oppoetsen door stevige afsluiters Noord (Volbeat, The XX, YUNGBLUD) en een sterkere programmering over de breedte. Ben benieuwd wat het wordt!

Op basis waarvan zijn de Foo's uitgesloten? Eerder was het zeker dat the Cure kwam? Nu niet meer blijkbaar? Wat een gezwam van ons allemaal eigenlijk. Heerlijk!

Al kan je dat gemakkelijk oppoetsen door stevige afsluiters Noord (Volbeat, The XX, YUNGBLUD) en een sterkere programmering over de breedte.
Ja, dat vooral. Een mooie kans om een nieuwe afslag te maken en af te stappen van de Stadionheadliners of een gemiste kans. Over een paar weken zullen we het wel weten.

• Leuk
Waarderingen: elo
Dat zou dan op de 14e juni moeten zijn, 12e staan ze op Nova Rock in Oostenrijk.
Daarna in het PP weekend staan ze op Isle of Wight (18-21).

Opties zouden dan:

- 19e PP en dan Isle of Wight?
- 18e of 19e Isle en PP 20e of 21e ? (2x de oversteek maken, lijkt mij onwaarschijnlijk)
Het is al bekend dat the Cure afsluiter is van Isle of Wight, dus op de 21e. Vandaar dat het voor Pinkpop de 19e zou moeten zijn.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Vind ik toch net wat te licht uitvallen voor een festival dat gekend staat om de knal-headliners. Al kan je dat gemakkelijk oppoetsen door stevige afsluiters Noord (Volbeat, The XX, YUNGBLUD) en een sterkere programmering over de breedte. Ben benieuwd wat het wordt!
Het zou mij niet verbazen als PP, Yungblud dit jaar als headliner neer zet. Na zijn performance bij de Ozzy tribute is deze jongen heel hard gegaan en speelt hij momenteel alle stadions plat.
Of het haalbaar is in zijn schema is nog maar de vraag.

Zoals @Timmetje al zei, nog een paar weekjes wachten.

Het zou mij niet verbazen als PP, Yungblud dit jaar als headliner neer zet. Na zijn performance bij de Ozzy tribute is deze jongen heel hard gegaan en speelt hij momenteel alle stadions plat.
Of het haalbaar is in zijn schema is nog maar de vraag.

Zoals @Timmetje al zei, nog een paar weekjes wachten.
Als er toch een nieuwe en jonge headliner moet staan dan is Yungblood ideaal hiervoor. Maar geeft die het weekend van PP niet al 2 optredens? Dan wordt het moeilijk denk ik. Maar graag!

• Leuk
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread