Pinkpop 2026

dat is juist het punt... maar goed, lekker rustig op het terrein
Lekker rustig was prima voor 1 jaar, maar pinkpop heeft meer nodig dan elk jaar lekker rustig. Dan is er over een paar jaar geen pinkpop meer...

Als je elk jaar helemaal uitverkoopt, kun je ook de grootste artiesten blijven boeken. Doe je dat niet dan wordt dat potje kleiner en kleiner tot dat het op is.

• Leuk
Waarderingen: jamesmurphy
The war on drugs naar nos alive, zou een mooie naam voor pinkpop zijn maar de kans op dtrh zal wel groter zijn?
Heel graag op PP, maar wat mij betreft liever in de tent, ondanks dat dat krap wordt. Past veel beter bij de sfeer die de band neerzet.

Zie TWOD niet naar Pinkpop komen stonden er 2023 nog en dat was toen geen goeie combi komt natuurlijk ook omdat ze voor p!nk stonden wat een top combi haha.
Ik zie TWOD ook veel liever in een zaal, liefst zo intiem mogelijk. Maar moet zeggen dat ze heel goed overeind bleven in 2023, ondanks het daglicht en de grote hoeveelheid Pink fans vooraan. Was overigens positief verrast door de complete show van Pink toen.

Ik zie TWOD ook veel liever in een zaal, liefst zo intiem mogelijk. Maar moet zeggen dat ze heel goed overeind bleven in 2023, ondanks het daglicht en de grote hoeveelheid Pink fans vooraan.
De band speelde stoïcijns door maar er zat 0 energie in dat veld.

Nog een aantal jaren zo een 'lekker rustig' festival en je kunt afscheid nemen van je geliefde festival, lijk mij
De reserves zijn op gegeven moment ook een keer op

• Leuk
Waarderingen: jamesmurphy
Een festival met (alleen) stadionheadliners is niet meer van deze tijd. Tijd voor verandering, anders is Pinkpop over een paar jaar pleite
Tsja blijft ook afwachten met welke opdracht de nieuw directie (mogelijkheden,budget ) is opgezadeld, Mojo heerst en verdeeld in NL.
Best mogelijk dat PP misschien het kind van de rekening wordt, in ieder geval zelf dik 40 jaar genoten. Bands komen en gaan niks is voor de eeuwigheid, veranderingen zullen er altijd zijn, ga je niet mee dan dreigt het lot van de dinosauriërs en iedereen weet wat daarmee is gebeurd.

• Leuk
Waarderingen: BvdS
op zich goed dat de boekers het proberen...

maar precies zo'n voorbeeld van een act waar de chemie niet tot z'n recht komt op Pinkpop
Dat heeft toch echt ook met het PP publiek te maken, die zijn vaak zo tam of zelfs erger dan staan ze het feestje bij tante Miep na te bespreken. Vind het PP publiek echt lastig voor veel bands, veel lastiger dan de andere festivals waar ik naar toe ga.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Joslittel
Dat heeft toch echt ook met het PP publiek te maken, die zijn vaak zo tam of zelfs erger dan staan ze het feestje bij tante Miep na te bespreken. Vind het PP publiek echt lastig voor veel bands, veel lastiger dan de andere festivals waar ik naar toe ga.
denk dat het Pinkpop publiek sowieso lastig te pijlen is
ook door de jaren veranderd en ook ontzettend verschillend is al an sich

Een festival met (alleen) stadionheadliners is niet meer van deze tijd. Tijd voor verandering, anders is Pinkpop over een paar jaar pleite.
Blijft de vraag, wat voor verandering. Zit hem dan met name toch voornamelijk in het programma ze samenstellen??

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Och.....we hebben altijd nog de Rolling Stones achter de hand, zij hebben nog iets goed te maken in europa voor de gecancelde tour.

• Confetti
Waarderingen: Maria

Users who are viewing this thread