Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lekker rustig was prima voor 1 jaar, maar pinkpop heeft meer nodig dan elk jaar lekker rustig. Dan is er over een paar jaar geen pinkpop meer...
Als je elk jaar helemaal uitverkoopt, kun je ook de grootste artiesten blijven boeken. Doe je dat niet dan wordt dat potje kleiner en kleiner tot dat het op is.
Zie TWOD niet naar Pinkpop komen stonden er 2023 nog en dat was toen geen goeie combi komt natuurlijk ook omdat ze voor p!nk stonden wat een top combi haha.
Ik zie TWOD ook veel liever in een zaal, liefst zo intiem mogelijk. Maar moet zeggen dat ze heel goed overeind bleven in 2023, ondanks het daglicht en de grote hoeveelheid Pink fans vooraan. Was overigens positief verrast door de complete show van Pink toen.
Ik zie TWOD ook veel liever in een zaal, liefst zo intiem mogelijk. Maar moet zeggen dat ze heel goed overeind bleven in 2023, ondanks het daglicht en de grote hoeveelheid Pink fans vooraan.
Nog een aantal jaren zo een 'lekker rustig' festival en je kunt afscheid nemen van je geliefde festival, lijk mij
De reserves zijn op gegeven moment ook een keer op
Tsja blijft ook afwachten met welke opdracht de nieuw directie (mogelijkheden,budget ) is opgezadeld, Mojo heerst en verdeeld in NL.
Best mogelijk dat PP misschien het kind van de rekening wordt, in ieder geval zelf dik 40 jaar genoten. Bands komen en gaan niks is voor de eeuwigheid, veranderingen zullen er altijd zijn, ga je niet mee dan dreigt het lot van de dinosauriërs en iedereen weet wat daarmee is gebeurd.
Dat heeft toch echt ook met het PP publiek te maken, die zijn vaak zo tam of zelfs erger dan staan ze het feestje bij tante Miep na te bespreken. Vind het PP publiek echt lastig voor veel bands, veel lastiger dan de andere festivals waar ik naar toe ga.
Nog een aantal jaren zo een 'lekker rustig' festival en je kunt afscheid nemen van je geliefde festival, lijk mij
De reserves zijn op gegeven moment ook een keer op
Dat heeft toch echt ook met het PP publiek te maken, die zijn vaak zo tam of zelfs erger dan staan ze het feestje bij tante Miep na te bespreken. Vind het PP publiek echt lastig voor veel bands, veel lastiger dan de andere festivals waar ik naar toe ga.
Precies. Het hele probleem is dat niemand bij Pinkpop/MOJO dat lijkt te snappen. Zie ook slotinterview over dit jaar: "we blijven een headlinerfestival". Tsja.