Pinkpop 2026

Ligt eraan, voor ons is bijvoorbeeld Rock Am Ring niet haalbaar en Graspop is voor ons dan weer net te veel Metal. En zo zullen er meer mensen diverse keuzes moeten maken.

Dit is ook wel t probleem voor namen a la Volbeat. Ik denk dat er echt wel genoeg mensen alsnog naar Pinkpop zullen komen, zoals jij ook zegt: Graspop is teveel metal. Maar zo zijn er ook heel veel die precies het omgekeerde zullen zeggen…

Dat zal denk ik dan ook wel zorgen voor een slechte verkoop. Rockbands a la Maneskin zullen dat probleem toch minder hebben

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Is toch nog niets anders als speculatie? Zoals je zelf zegt, Foo Fighters lijken morgen wat aan te gaan kondigen, zou best kunnen dat het stadiongedeelte nu komt nog, festivals kunnen altijd nog komen.
Is er wel een announcement? Volgens mij is het vandaag. En is het niet alleen dat om 16:00 uur de nieuwe single uitkomt?

Europe dan pas erna en dus geen festivals?
Europa ervoor lijkt mij veel logischer aangezien insiders het al hadden over Franse shows in juni. Gewoon even afwachten. Had stiekeme hoop op een teaser vandaag van Pinkpop met morgen de aankondiging van Foo Fighter

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Gezien de vele festivals die Foo Fighters berichten reposten op social media zullen die Europa wel in juni/juli doen. De vraag is dan: heeft Pinkpop ze wel of niet.
Festivals? heb alleen maar livenation accounts dat zien doen en dat heeft niet direct met festivals te maken dat kan ook voor een stadion zijn

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en jimmywe
Festivals? heb alleen maar livenation accounts dat zien doen en dat heeft niet direct met festivals te maken dat kan ook voor een stadion zijn
Waarom zou je dan in die periode gaan touren als je bekendstaat als festivalact? Schiet je jezelf toch alleen maar mee in de voet, of zullen ze ondanks dat alsnog de Arena uitverkopen?

Users who are viewing this thread