Pinkpop 2026

Waar zet je 'r neer he. Noord head? Heb het gevoel dat her altijd heel veel Noord head potentie is, en weinig Zuid head.
Noord head. Zet YUNGBLUD op Zuid ervoor en BMTH als afsluiter Zuid. Alleen vind ik YUNGBLUD dan minstens 1 trede te laag staan, maar zoals je zegt, heel veel mooie net-niet headliners doen de ronde

Waar zet je 'r neer he. Noord head? Heb het gevoel dat her altijd heel veel Noord head potentie is, en weinig Zuid head.
Ik denk ook dat Pinkpop meer zou gedijen op een gedegen driedaagse invulling met meer "Noord heads" dan blijven gokken op een stadionact zo nu en dan.

Misschien een ander model gaan nastreven waarmee je een toekomstbestendig festival hebt, dat rendeert met een 50/55k bezoekers.

Volbeat heeft in hun eigen tour een naam in hun voorprogramma staan die ik bijna vergeten was, maar heel graag op PP zou zien: Bush!
Misschien laten ze wat los over hun plannen voor volgend jaar als ze in de Ziggodome staan dinsdag.

• Leuk
Waarderingen: BvdS
Dan zit je wel héél erg in de DTRH/LL carrousel. Ik zou Pinkpop een mooie stap voor haar vinden.
Ik hoop toch liever dat ze de kans krijgt om DTRH te headlinen. Zou ze meer tot haar recht komen dan als headliner Noord op Pinkpop.

Hey Dennis, daar ben je weer. Ik hoop dat je gelijk hebt! Nog voorspellingen voor de sub en noord afsluiters?
ik zie Volbeat of Yungblud wel (graag) komen? maar subs/noord afsluiters wil ik nog niet aan voorspellen.
eigenlijk ook wel beniewd wat Rock am Ring en Rock im Park morgen naast Linkin Park gaan brengen...

en de redenatie dat ik op dezelfde headliners blijft hangen, komt door de nog altijd beschikbaar heid op de 19e voor Linkin Park. Maar ook de opmerking van Zegut dat Foo Fighters in juni 2026 in Frankrijk zijn en wat rollende geruchten over shows in juni 2026 doet me goed... alleen nog een vrouwelijke pop act er bij en daarom blijft mijn voorspelling nog altijd overeind. (al zou Sabrina Carpenter ipv Chappel Roan ook een optie kunnen worden)

UPDATE:
Announcements this week:
23/09/2025:
Nova Rock - 8:30
Resurrection - 11:00
Rock Imperium - 11:00
RAR/RIP - 12:00

24/09/2025
Sweden Rock

25/09/2025
Primavera - Ghost, Deftones etc played there so maybe some metal surprise?!

Later this week:
Jera on Air
Slam Dunk
Copenhell with more names?
Deze hier ook maar even delen. Kan wel relevant zijn voor pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr
Bizar trouwens hoe duur die kaartjes zijn tov Sportpaleis waar ze woensdag staan. Bijna dubbele prijs.
Zou het kunnen dat je naar de resale tickets van ziggo dome kijkt ipv de reguliere tickets? Reguliere staanplaatsen zijn al uitverkocht zie ik, in de ziggo en ahoy.

Zou het kunnen dat je naar de resale tickets van ziggo dome kijkt ipv de reguliere tickets? Reguliere staanplaatsen zijn al uitverkocht zie ik, in de ziggo en ahoy.
Reguliere zitplaatsen eerste ring Ziggo 135,-, Sportpaleis 85,-
Reguliere staplaatsen schelen niet zoveel, maar in het Sportpaleis sta je voor 85,- wel vooraan (als je dat wilt). In Ziggo moet je dan Golden Circle nemen voor 135,-

Sportpaleis is ook een prachtige, gigantische zaal met veel historie en super vriendelijke medewerkers. En in Antwerpen is parkeren en OV gratis voor concert bezoekers. Daarnaast praten Belgen minder tijdens de show en zijn iets kleiner, dus je kijkt sneller over ze heen 😉
En voor ons is er een bijkomend voordeel: vanuit Breda zitten we sneller in het Sportpaleis dan in Ziggo.

Users who are viewing this thread

• Joss
  • Royke