Pinkpop 2026

Capaciteit van 40.000 bezoekers per dag. The Cure zou inderdaad ook prima zijn voor Pinkpop. Zul je zien dat ze ergens anders staan......
🚨
UITVERKOCHT ALERT
🚨
Rock-en-Seine dagtickets (bericht Rock en Seine op fb)
Ongelofelijk, je kunt wel zeggen dat je ultra scherp was: de dagtickets voor zondag 30 augustus 2026 met The Cure zijn UITVERKOCHT
🤯

Als je deze uitzonderlijke datum van The Cure niet wilt missen, geen paniek:
👉
de 4 dagen pasjes zijn nog beschikbaar
👉
pakketten 2 en 3 extra dagen worden terug te koop bij de aankondiging van de rest van de programmering

Als de komende weken The Cure niet aangekondigd wordt bij Pinkpop en/of Werchter voor de aankondiging van de rest van de programmering van Rock en Seine dan vrees ik dat The Cure niet gaat optreden op die zomerfestivals. Gelukkig komen er met nieuwe namen op de line-up van Rock en Seine dan nog relatief goedkope tweedaagse en driedaagse kaarten terug beschikbaar met de zondag van The Cure incluis. En dan zal het Rock en Seine voor mij worden.

Als de komende weken The Cure niet aangekondigd wordt bij Pinkpop en/of Werchter voor de aankondiging van de rest van de programmering van Rock en Seine dan vrees ik dat The Cure niet gaat optreden op die zomerfestivals. Gelukkig komen er met nieuwe namen op de line-up van Rock en Seine dan nog relatief goedkope tweedaagse en driedaagse kaarten terug beschikbaar met de zondag van The Cure incluis. En dan zal het Rock en Seine voor mij worden.
Het is geen garantie maar in 2019 tourde The Cure zo'n 3 maanden door Europa en stonden ze alleen maar op festivals, waarond PP RW en Rock en Seine. De volgende leg in Europa was door de zalen. Ik verwacht nu weer zoiets. Die gaan denk ik vele festivals langs komende zomer. Zou me verbazen als PP daar niet bij zit.

Het is geen garantie maar in 2019 tourde The Cure zo'n 3 maanden door Europa en stonden ze alleen maar op festivals, waarond PP RW en Rock en Seine. De volgende leg in Europa was door de zalen. Ik verwacht nu weer zoiets. Die gaan denk ik vele festivals langs komende zomer. Zou me verbazen als PP daar niet bij zit.
Ik hoop net als jij op een repeat van 2019 en veel festivals. Normaal moet dat wel blijken in de komende weken.

Lewis Capaldi heeft zijn eerste concert op BST Hyde Park za 11 juli al uitverkocht en dezelfde organisatie strikte hem ook als headliner voor zondag 12 juli met een extra show. In het VK is hij wel op korte tijd megapopulair geworden.

Persoonlijk laat ik het wel of niet gaan niet afhangen van het trio headliners, laat ze maar met een goed middag/avondprogramma komen met: White Lies, Royel Otis, Kingfishr, Lola Young, Corella, Somebody's Child etc.
Hoppa!!! Dit is voor mij ook veel belangrijker dan die headliner al is dat wel de kers op de taart, met het dagprogramma wat jij nu voorstelt mag zelfs een Goldband headlinen het dagprogramma is voor mij vaak belangrijker dan de headliner!

Neem de zondag: DeWolff, Boxer Rebellion, Kaiser Chiefs, Biffy Clyro, The Warning, Korn... Dan was het toetje ook nog Muse!!

Hoppa!!! Dit is voor mij ook veel belangrijker dan die headliner al is dat wel de kers op de taart, met het dagprogramma wat jij nu voorstelt mag zelfs een Goldband headlinen het dagprogramma is voor mij vaak belangrijker dan de headliner!

Neem de zondag: DeWolff, Boxer Rebellion, Kaiser Chiefs, Biffy Clyro, The Warning, Korn... Dan was het toetje ook nog Muse!!
Mee eens hoor maar voor wat je betaald mag er van mij ook wel een dikke headliner bij

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Dat vooral ja, ik kan me voorstellen dat je echt per dag wel een vier/vijf namen kan vinden die je tof vindt, maar dan is ruim 150 piek wel taai
Zeker taai! Maar dat vind ik van meer dingen (Gister met m'n zoon naar de kapper 50,-).
De afgelopen edities was de headliners niet mijn ding en was het dagprogramma ook matig (uitzonderingen daar gelaten).
Neem zaterdag dit jaar: Amyl was goed hoor, een Faithless dat een kwartier speelt.. afsluiter Noord last dinner Party (ook prima maar niet bepaald iets van grote), en dan viel voor "Mij" het toetje ook nog tegen Olivia!
Ja dan is het een enorme dure dag
-voor mijzelf mischien wel de minste van mijn afgelopen 20 edities-

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Zeker taai! Maar dat vind ik van meer dingen (Gister met m'n zoon naar de kapper 50,-).
De afgelopen edities was de headliners niet mijn ding en was het dagprogramma ook matig (uitzonderingen daar gelaten).
Neem zaterdag dit jaar: Amyl was goed hoor, een Faithless dat een kwartier speelt.. afsluiter Noord last dinner Party (ook prima maar niet bepaald iets van grote), en dan viel voor "Mij" het toetje ook nog tegen Olivia!
Ja dan is het een enorme dure dag
-voor mijzelf mischien wel de minste van mijn afgelopen 20 edities-
True dat alles wel met rasse schreden fors duurder wordt. Maar ik denk ook dat er wel een limiet aan tegenvallende edities zit voordat jij, of trouwe bezoekers in het algemeen, afhaken.

Was jij niet ook naar Werchter? Zo ja, merk je dan niet dat je daar toch al gauw ruimere keuze is?

Twentyonepilots is gewoon een headliner. Al eerder aangehaald, als pinkpop ooit maneskin, calvin harris of zelfs een timberlake als headliner neer durft te zetten, dan is 21pilots er zeker ook 1. 6 albums, grammys, miljarden aan streams, instant ziggo uitverkopen. breed publiek, mega productie

en dan geen headliner?

Capaldi is dan nog enigzins discutabel, in engeland iig een headliner van formaat, hier zou ie ook evt op noord ervoor kunnen imo.
De vorige keer dat 21 pilots op pp stond, liepen mensen massaal weg om op tijd te zijn voor Nothing but Thieves op Noord.

True dat alles wel met rasse schreden fors duurder wordt. Maar ik denk ook dat er wel een limiet aan tegenvallende edities zit voordat jij, of trouwe bezoekers in het algemeen, afhaken.

Was jij niet ook naar Werchter? Zo ja, merk je dan niet dat je daar toch al gauw ruimere keuze is?
Er zal heus een limiet zijn! Al zal ik nooit afhaken.. gisteren afscheid moeten nemen van een goede (pinkpop) vriend, als je dan op de uitvaart ziet wat pinkpop voor hem/ons heeft betekend dan gaat het niet alleen om de line-up!

En klopt ik was op Werchter en zeker is de keuze wat ruimer.. maar dat hoeft niet altijd positief te zijn! Aantal clashes, als de keuze wat minder was had ik ze allemaal kunnen zien😅
4 a 5 bands op een dag is voor mij dan ook wel de max, heb het dan over de volledige optredens.. die kwartiertje daar pakken en half uurtje daar vind ik niks!

Tons of Rock komt vandaag met een headliner. Zelfde weekend als PP al vissen zij misschien hoofdzakelijk wel uit een andere vijver.....

Users who are viewing this thread