Ik kan je helemaal volgen hierin; nieuwe single van Bazart heet Exit. Ok.
Bekijk bijlage 15624
Maar, ik heb ook gehoord dat Bent Van Looy niks mocht zeggen van zijn manager als de vraag gesteld werd: "Ben jij de Exit act op Pukkelpop?". En dan lees ik dit artikel van ongeveer 2 maanden geleden (HLN):
Bekijk bijlage 15623
Ik lees ook een artikel van enkele dagen geleden (HBVL):
Ook de organisatie zelf houdt voorlopig de lippen op elkaar. Al wilde woordvoerder Frederik Luyten wel het volgende kwijt: “We vieren dit jaar de veertigste verjaardag, en zoals we gewoon zijn, zit het festival vol verrassingen. En dat zal dit jaar niet anders zijn.”
Online is het gissen al begonnen. Das Pop werd genoemd, want de band rond Bent Van Looy is inderdaad aan een herstart bezig. Onze gok ging aanvankelijk naar The Clement Peerens Explosition, maar daar ontbrak helaas een Gents luikje aan.
Ook Bazart wordt genoemd, nu ze op Instagram een foto deelden van hun show op Suikerrock van afgelopen weekend. Daar hadden ze een grote backdrop met het woord ‘Exit’ op gedrukletterd. En ook Mathieu Terryn en co. zijn bezig met een kleine comeback. Wordt de komende dagen ongetwijfeld vervolgd. Pukkelpop start op 14 augustus en loopt tot en met 17 augustus.
Ik denk nog steeds Bazart. Maar goed, 100% zeker ben ik niet...