Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mijn weten was er vorig jaar geen Bacardi stand.
Die eerste secret rooms die goed verstopt waren met chique cocktails waren nog de beste. Die gesponsorde van Ice Tea of Despo zijn niet echt de moeite, noch vrij secret.
Weet iemand of je een muziekbox/bluetoothbox op de camping mee mag nemen? Ik zie in de regels staan dat dit verboden is maar weet niet of dit vorige jaren ook in de regels stond. Vorige jaren alleszins nooit problemen mee gehad.
Weet iemand of je een muziekbox/bluetoothbox op de camping mee mag nemen? Ik zie in de regels staan dat dit verboden is maar weet niet of dit vorige jaren ook in de regels stond. Vorige jaren alleszins nooit problemen mee gehad.
Staat inderdaad al een tijdje in het reglement. Echt strikt zijn ze daar niet op, tenzij je echt met een gigantische box zou komen opdraven natuurlijk.
En wij gingen tot vorig jaar altijd naar Lowlands en dan met glamping, nu Vip kaarten voor Pukkelpop. Naar mate we ouder worden is er soms net even iets meer behoefte aan meer schaduwplekken of net ietsje meer luxe.
Bij mijn weten was er vorig jaar geen Bacardi stand.
Die eerste secret rooms die goed verstopt waren met chique cocktails waren nog de beste. Die gesponsorde van Ice Tea of Despo zijn niet echt de moeite, noch vrij secret.
Klopt! Jaren terug achter een deur van een Toi toi, een lang gang en toen kwam je in een chique cocktailbar uitgebaat door de voormalige eigenaar van Koksandtales. Mooie tijden!
ik denk dat het al een mooie promo zal zijn als Paul Kalkbrenner het nieuwe nummer zou spelen. Tot nu toe is Stromae altijd op de achtergrond gebleven na zijn retour.
Alles liever dan bazart. voor das pop zou ik wel afzakken. Moet wel toegeven dat ik me ooit een beetje heb geamuseerd met das pop (music for life met mijn werk) Maar toen hadden ze stijn meuris mee. Om er nog eens een naam tegenaan te gooien.
edit: We spreken nu over
- bazart
- das pop
- novastar
...