Pukkelpop 2025

Als Bacardi er staat: onderaan de stand staan wasmachines, je kan door de wasmachine kruipen om zo in een Secret bar terecht te komen.

Bij mijn weten was er vorig jaar geen Bacardi stand.

Die eerste secret rooms die goed verstopt waren met chique cocktails waren nog de beste. Die gesponsorde van Ice Tea of Despo zijn niet echt de moeite, noch vrij secret.

Weet iemand of je een muziekbox/bluetoothbox op de camping mee mag nemen? Ik zie in de regels staan dat dit verboden is maar weet niet of dit vorige jaren ook in de regels stond. Vorige jaren alleszins nooit problemen mee gehad.

Weet iemand of je een muziekbox/bluetoothbox op de camping mee mag nemen? Ik zie in de regels staan dat dit verboden is maar weet niet of dit vorige jaren ook in de regels stond. Vorige jaren alleszins nooit problemen mee gehad.
Stond toen ook in de reglementen. Althans dat het geen boomboxen mochten zijn, of het helemaal verboden was, ben ik niet zeker, maar ik denk van wel.

• Leuk
Waarderingen: ArnoC1202
Ik heb VIP tickets (via het werk, zou daar zelf nooit geld aan geven) en daar staat op dat ik toegang heb tot op beide campings
Precies, je hebt toegang tot beide campings!!

En wij gingen tot vorig jaar altijd naar Lowlands en dan met glamping, nu Vip kaarten voor Pukkelpop. Naar mate we ouder worden is er soms net even iets meer behoefte aan meer schaduwplekken of net ietsje meer luxe.

Bij mijn weten was er vorig jaar geen Bacardi stand.

Die eerste secret rooms die goed verstopt waren met chique cocktails waren nog de beste. Die gesponsorde van Ice Tea of Despo zijn niet echt de moeite, noch vrij secret.
Klopt! Jaren terug achter een deur van een Toi toi, een lang gang en toen kwam je in een chique cocktailbar uitgebaat door de voormalige eigenaar van Koksandtales. Mooie tijden!

• Leuk
Waarderingen: TNFke en Jojo
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Niemand ligt wakker van Das Pop, die vullen nog geen halve Marquee denk ik.
Alles liever dan bazart. voor das pop zou ik wel afzakken. Moet wel toegeven dat ik me ooit een beetje heb geamuseerd met das pop (music for life met mijn werk) Maar toen hadden ze stijn meuris mee. Om er nog eens een naam tegenaan te gooien.
edit: We spreken nu over
- bazart
- das pop
- novastar
...

Users who are viewing this thread