Pukkelpop 2025

Kampeerders! Wat is voor jullie het ideale moment om aan te komen op de camping morgen?

Wij komen morgen ongeveer 19:30 a 20:00 uur aan. En kiezen dan waarschijnlijk camping Relax.

Uit andere gesprekken vernomen dat als je vroeg aankomt dat je dan tussen de super jonge feestbeesten staat.

Toch heerlijk om 's ochtends samen met de groep nog wat artiesten in te luisteren van die dag? Zolang je daar qua volume niet mee overdrijft, lijkt me dat niet zo een probleem. Nog nooit klachten over gehad alleszins. :)
Exact dit, het is vooral voor overdag als er nog geen artiesten zijn die ons aanspreken en een beetje zoals warming-up

• Leuk
Waarderingen: jonveras
Hoe druk zijn die donderdagavondconcerten doorgaans? Kan ik bv. na Roxy Dekker rustig richting Marquee wandelen voor Bazart, of zal de tent al volledig vol staan een kwartier voor aanvang?

Idem voor bv. Eefje De Visser naar Roxy --> Ik zou sowieso 15 minuutjes voor het einde richting Wave gaan voor Roxyro :love:, of neem ik beter meer marge?

Hoe druk zijn die donderdagavondconcerten doorgaans? Kan ik bv. na Roxy Dekker rustig richting Marquee wandelen voor Bazart, of zal de tent al volledig vol staan een kwartier voor aanvang?

Idem voor bv. Eefje De Visser naar Roxy --> Ik zou sowieso 15 minuutjes voor het einde richting Wave gaan voor Roxyro :love:, of neem ik beter meer marge?
Het lijkt elk jaar wel drukker te worden op donderdag, zelfs met de uitbreiding van het terrein naar de Marquee. Alle vrijdag-tickethouders en de combi-tickethouders die samen op +/- de helft van de normale oppervlakte van het terrein rondlopen...normaal gezien kan je wel steeds in de grotere tenten (Wave en Marquee) maar als je een goed plaatsje wil, misschien dan toch wat marge nemen.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Het is Bazart. Hun nieuwe single heet Exit.
Ik kan je helemaal volgen hierin; nieuwe single van Bazart heet Exit. Ok.

1755074795618.png

Maar, ik heb ook gehoord dat Bent Van Looy niks mocht zeggen van zijn manager als de vraag gesteld werd: "Ben jij de Exit act op Pukkelpop?". En dan lees ik dit artikel van ongeveer 2 maanden geleden (HLN):

1755074612538.png

Ik lees ook een artikel van enkele dagen geleden (HBVL):

Ook de organisatie zelf houdt voorlopig de lippen op elkaar. Al wilde woordvoerder Frederik Luyten wel het volgende kwijt: “We vieren dit jaar de veertigste verjaardag, en zoals we gewoon zijn, zit het festival vol verrassingen. En dat zal dit jaar niet anders zijn.”

Online is het gissen al begonnen. Das Pop werd genoemd, want de band rond Bent Van Looy is inderdaad aan een herstart bezig. Onze gok ging aanvankelijk naar The Clement Peerens Explosition, maar daar ontbrak helaas een Gents luikje aan.

Ook Bazart wordt genoemd, nu ze op Instagram een foto deelden van hun show op Suikerrock van afgelopen weekend. Daar hadden ze een grote backdrop met het woord ‘Exit’ op gedrukletterd. En ook Mathieu Terryn en co. zijn bezig met een kleine comeback. Wordt de komende dagen ongetwijfeld vervolgd. Pukkelpop start op 14 augustus en loopt tot en met 17 augustus.

Ik denk nog steeds Bazart. Maar goed, 100% zeker ben ik niet...

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ten eerste; je moet niet 'op zoek' gaan, is vrij duidelijk waar die ligt als je op het terrein rondloopt. (afgelopen jaren langs de boiler tegenover de dance hall)

Ten tweede; het is leuk maar absoluut geen must hoor...

Ik kan je helemaal volgen hierin; nieuwe single van Bazart heet Exit. Ok.

Bekijk bijlage 15624

Maar, ik heb ook gehoord dat Bent Van Looy niks mocht zeggen van zijn manager als de vraag gesteld werd: "Ben jij de Exit act op Pukkelpop?". En dan lees ik dit artikel van ongeveer 2 maanden geleden (HLN):

Bekijk bijlage 15623

Ik lees ook een artikel van enkele dagen geleden (HBVL):

Ook de organisatie zelf houdt voorlopig de lippen op elkaar. Al wilde woordvoerder Frederik Luyten wel het volgende kwijt: “We vieren dit jaar de veertigste verjaardag, en zoals we gewoon zijn, zit het festival vol verrassingen. En dat zal dit jaar niet anders zijn.”

Online is het gissen al begonnen. Das Pop werd genoemd, want de band rond Bent Van Looy is inderdaad aan een herstart bezig. Onze gok ging aanvankelijk naar The Clement Peerens Explosition, maar daar ontbrak helaas een Gents luikje aan.

Ook Bazart wordt genoemd, nu ze op Instagram een foto deelden van hun show op Suikerrock van afgelopen weekend. Daar hadden ze een grote backdrop met het woord ‘Exit’ op gedrukletterd. En ook Mathieu Terryn en co. zijn bezig met een kleine comeback. Wordt de komende dagen ongetwijfeld vervolgd. Pukkelpop start op 14 augustus en loopt tot en met 17 augustus.

Ik denk nog steeds Bazart. Maar goed, 100% zeker ben ik niet...

Misschien komen ze wel alletwee?

Nice! Wat is de capaciteit eigenlijk van de Marquee?

Deze informatie is mij in 2023 door de organisatie verstrekt, dus er kunnen enkele wijzigingen optreden (afgezien van wat we weten over bijvoorbeeld Wave en Booth):

Main Stage - 40.000

Marquee - 15.000 (50 x 90 m)

Club - 4.000 (30 x 60 m)

Lift - 2.500 (25 x 50 m)

Boiler - 8.000 (plus openlucht)

Backyard - 3.000

Ten eerste; je moet niet 'op zoek' gaan, is vrij duidelijk waar die ligt als je op het terrein rondloopt. (afgelopen jaren langs de boiler tegenover de dance hall)

Ten tweede; het is leuk maar absoluut geen must hoor...
Bedankt!
Die heb ik waarschijnlijk de afgelopen 2 jaar gewoon gemist dan 😅🙈
Toch eens gaan bekijken dit jaar.

Users who are viewing this thread

• guyli