Lowlands 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
QOTSA is altijd goed, maar wel een act die voor mijn gevoel wel erg regelmatig terugkeert. Volgens mij al de vierde keer in minder dan 20 jaar tijd? Maar misschien vergis ik me. Kan ook vertekend zijn door andere festivals waar ik ze gezien heb.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
499
740
Way Out West heeft nu ook Queens of the Stone Age aangekondigd. Die doen dus festivals in augustus en zijn een vette kanshebber voor Lowlands
Ja al is dat ook wel zo'n band die ik dan naar Summer Sonic in Japan zie gaan. Afwachten...
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
699
638
QOTSA is altijd goed, maar wel een act die voor mijn gevoel wel erg regelmatig terugkeert. Volgens mij al de vierde keer in minder dan 20 jaar tijd? Maar misschien vergis ik me. Kan ook vertekend zijn door andere festivals waar ik ze gezien heb.

Laatste keer Lowlands was 10 jaar geleden in 2014, die kunnen prima dus weer eens langskomen.

Ja al is dat ook wel zo'n band die ik dan naar Summer Sonic in Japan zie gaan. Afwachten...

In dat geval zal het wel DTRH worden, we gaan het zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Zou Travis Scott iets voor Lowlands zijn? Lijkt mij in ieder geval een hele dikke headliner/afsluiter. En komt FATM volgend jaar weer? Is daar al iets over bekend?
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol en wsslvrwrt

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
212
370
Was dat zo leeg ja? Ik stond toen letterlijk in het midden tegen de stage barrier aan en had het idee dat het achter compleet vol stond....

Magistraal optreden overigens. Het allerlaatste ooit ook van TGTBATQ als ik het goed heb onthouden.

Was inderdaad de allerlaatste en inderdaad magistraal. Ik wist het zelf ook niet van de leegte tot naderhand, maar wat een compliment dat iedereen die er was zo ongelooflijk die show in werd gezogen dat de omgeving er even totaal niet meer toe deed
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Zou Travis Scott iets voor Lowlands zijn? Lijkt mij in ieder geval een hele dikke headliner/afsluiter.
Zeker. Stond in 2016 al op de line-up maar cancelde een week of twee van tevoren geloof ik. Ik zie zelf liever een andere grote hiphop-act als Kendrick, Cole of Tyler op zijn plaats, maar zou zeker niet ontevreden zijn met Travis.

En komt FATM volgend jaar weer? Is daar al iets over bekend?

Nog niks over bekend en geen idee of die volgend jaar nog aan het touren zijn. Ik hoop met je mee in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl en wsslvrwrt

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
380
486
Zeker. Stond in 2016 al op de line-up maar cancelde een week of twee van tevoren geloof ik. Ik zie zelf liever een andere grote hiphop-act als Kendrick, Cole of Tyler op zijn plaats, maar zou zeker niet ontevreden zijn met Travis.
Een van die vier inderdaad zou fantastisch zijn, hiphop was onvertegenwoordigd de afgelopen twee jaar op de lineup maar zulke artiesten die live zo goed optreden verdienen een plekje
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Zou Travis Scott iets voor Lowlands zijn? Lijkt mij in ieder geval een hele dikke headliner/afsluiter. En komt FATM volgend jaar weer? Is daar al iets over bekend?
Vind er persoonlijk geen bal aan. Kan zo 10 rappers noemen die ik liever zie. Maar zet wel een vette show (voor liefhebbers) neer en zal t goed doen voor de kaartverkoop
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en Novis95

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.546
The National speelt 6 augustus in Denemarken. De kans is dus aanwezig dat ze hun tour verlengen en op Lowlands komen. BKS is logischer, maar daar ga ik niet naar toe dus ik wil ze liever hier xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en Lowlandicus

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.602
2.087
The National speelt 6 augustus in Denemarken. De kans is dus aanwezig dat ze hun tour verlengen en op Lowlands komen. BKS is logischer, maar daar ga ik niet naar toe dus ik wil ze liever hier xD
Probeer eens een keertje BKS man ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.546
Probeer eens een keertje BKS man ;)
Staan heel hoog op mijn lijstje! Was ook een van mijn doelen volgend jaar. En toen besloot iemand anders een concert in Edinburgh te geven op die data en toen kon ik niet meer. 2025 ;)

Lijkt me trouwens serieus een heel leuk festival
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.412
1.091
Laatste keer Lowlands was 10 jaar geleden in 2014, die kunnen prima dus weer eens langskomen.



In dat geval zal het wel DTRH worden, we gaan het zien!
Laat ze dan ook hun Palm Dessert vrienden van Masters of Reality meenemen voor in de India ofzo? Kleinere tent mag ook 😇
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
The Clockworks ook wel iets voor LL
Lekker album wel.
En ik ga nog steeds voor Staind🤫🤘
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken