Lowlands 2024

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
De Stones gaan trouwens nóg een keer op wereld tour!🫨 Stel je voor...🤭
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
De Stones gaan trouwens nóg een keer op wereld tour!🫨 Stel je voor...🤭
Naast dat het niet gaat gebeuren is de sfeer op het festival dan helemaal weg. Dan is een groot deel van je publiek mensen die alleen voor de Stones komen.
 

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
Naast dat het niet gaat gebeuren is de sfeer op het festival dan helemaal weg. Dan is een groot deel van je publiek mensen die alleen voor de Stones komen.
Ik heb ze in 2014 live mogen zien op Pinkpop, maar kan niet zeggen dat ik speciaal voor hun ging. Er speelden toen ook meer dan genoeg betere artiesten.
Laat me zo zeggen, het was een geweldige meevaller in de Line Up.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Hier zou ik ronduit ongelukkig van worden. Mijn hemel wat een affiche.
Ik las eerst het stukje 'on' voor het woord 'gelukkig' niet, en was mezelf enorm aan het afvragen waar je precies zo blij van werd.

Ik roep al een aantal jaar enthousiast dat ik toch wel naar LL ga ongeacht de line-up, maar met dit soort affiches weet ik die 300 euro ineens een heel stuk beter te spenderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.551
kanshebbers lowlands?

F_ccUz0XoAApW1Z
Hmm, Sam Smith op Lowlands lijkt me geen eens een heel slecht idee.

Provinz mag zeker doorkomen, leuke Duitse band. En Vooruit, als Tokio Hotel toch in de buurt is, waarom niet?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.263
2.204
The Smile, laat die maar een avondje Bravo afsluiten hoor! Ik sta vooraan.

PJ Harvey en Pulp mogen ook doorkomen, maar geef ik een kleinere kans.
De vraag bij die hele lijst namen is vooral of dit namen zijn die anno 2024 nog passen bij Lowlands. Een QOTSA die ook in die augustusgolf zit gaat het echt wel goed doen op Lowlands. Maar staan the Smile, Pulp en PJ Harvey op het huidige Lowlands niet garant voor een halfvolle of een leeglopende tent?

In ieder geval doen die Scandinavische festivals het wel goed in augustus!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken