Lowlands 2024

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
700
639
Gerry Cinnamon headliner op Reading/Leeds, laat maar doorkomen naar Lowlands aub!

Edit: Lana Del Rey ook headliner daar, zou best eens een kanshebber voor LL kunnen zijn. Fred again.. al eerder genoemd hier is ook headliner daar, de kans dat hij op Lowlands gaat staan is 99% inmiddels.

Verder zie ik Skrillex ook wel komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Gerry Cinnamon headliner op Reading/Leeds, laat maar doorkomen naar Lowlands aub!

Edit: Lana Del Rey ook headliner daar, zou best eens een kanshebber voor LL kunnen zijn. Fred again.. al eerder genoemd hier is ook headliner daar, de kans dat hij op Lowlands gaat staan is 99% inmiddels.

Verder zie ik Skrillex ook wel komen
Hoop ook graag dat Gerry Cinnamon doorkomt naar het Europese vaste land, alleen hij komt volgens mij niet heel graag van het eiland af. als je zo zijn laatste jaren bekijkt. Als het gaat gebeuren, maakt het niet uit waar ie staat, moet en zal 'm gaan zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en Lowlandicus

Athos

Dagopener
13 jul 2023
504
745
Enige tijd geleden werd Tiësto zelfs als headliner genoemd, maar die is al headliner op Paaspop. Zou echt raar zijn als Lowlands hem dan ook headliner maakt.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.612
2.097
Enige tijd geleden werd Tiësto zelfs als headliner genoemd, maar die is al headliner op Paaspop. Zou echt raar zijn als Lowlands hem dan ook headliner maakt.
Als de Staat en de Opposites vergeten, dan is de grens wel verdwenen.
 

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
29
36
Hoorde in de podcast ook dat Lana niet bij Lowlands past. Ben het hier helemaal niet mee eens. Juist in de nieuwe structuur met daarna een meer Dance achtige afsluiter als Fred, Justice of Peggy Gou zou dit helemaal moeten kunnen.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
492
848
Als Lana geen Lowlands headliner is ben ik heel benieuwd wat in deze tijd dan wel wordt gezien als een echte Lowlands headliner? Volgens mij past Lana perfect op Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken