Lowlands 2024

Mijn hoop/educated guess/wishful thinking:

Travis Scott — QOTSA — Lana Del Rey
Fred Again.. — The Chemical Brothers

Of Fred Again b2b Skrillex b2b Four Tet zou ik ook heel dik vinden

Hoop eindelijk eens op Rødhåd in de Bravo,
Verder The xx,Theskey brothers,Drokz, Crystal Fighters, the Cure, Alpha Blondy, Dope Dod, Fresku, Oh Wonder, Slipknot, Daniela Haverbeck

• Leuk
Waarderingen: LLoww en Novis95
N.a.v. de line ups voor BKS en DTRH deze week, en de festivals rondom Lowlands die wat hebben gedropt zie ik de volgende (grote) namen wel als realistische mogelijkheden op dit moment:

Fred again..
QOTSA
Lana del Rey
Roisin Murphy
Fontaines DC (nog niet echt genoemd hier dacht ik maar staan vlak voor LL op een festival in Portugal!)
IDLES
Pulp
The Smile
Massive Attack
Gerry Cinnamon

21 Savage en Jorja Smith ook nog aangekondigd voor Reading Leeds, ook welkom. Als ze Nas hebben van All Points East heeft Lowlands al gelijk sterkere hiphop basis die ze afgelopen jaren mistten

Hoop eindelijk eens op Rødhåd in de Bravo,
Verder The xx,Theskey brothers,Drokz, Crystal Fighters, the Cure, Alpha Blondy, Dope Dod, Fresku, Oh Wonder, Slipknot, Daniela Haverbeck
Romy tourt los van The XX en Corey Taylor los van Slipknot komend jaar.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Moet zeggen dat DTRH echt een mooie eerste drop heeft gedaan. Ik kreeg bijna de neiging om een kaartje kopen aangezien ik een dagje GMM over ga slaan. In tegenstelling tot de eerste drop van BKS, wat een armoede.
Benieuwd waar LL mee gaat komen.

Net terug van WARGASM in de kleine zaal van de Patronaat. Wauw zeg! Wat een passie en energie. Lang geleden dat ik dit gezien en ervaren heb bij een jonge nieuwe band. Jong publiek ook viel me op. Erg tof.

Ik zou zeggen, lekker boeken LL 🤘🏻🔥

• Leuk
Waarderingen: El Branco
Ik bedoel maar:
Allemaal leuk en aardig, en het zal vast wel werken. Maar het is wel een verouderde (goedkope) headliner. Als ze komen dan maar in combinatie met wat andders in ieder geval. Er zijn veel mooiere en vernieuwende opties rond augustus al beschikbaar als je het mij vraagt.

Allemaal leuk en aardig, en het zal vast wel werken. Maar het is wel een verouderde (goedkope) headliner. Als ze komen dan maar in combinatie met wat andders in ieder geval. Er zijn veel mooiere en vernieuwende opties rond augustus al beschikbaar als je het mij vraagt.
Lowlands als organisatie houd van goedkoop

Wat nou als we weer dit jaar naast twee van de drie headliners ook nog een dance afsluiter krijgen. Dan zou je best t volgende kunnen krijgen waar ik erg content mee zou zijn:
Queens of the stone age - måneskin - Lana del Rey
Fred again.. - chemical Brothers - (misschien nog the prodigy)

Voor elk wat wils lijkt me

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread