Lowlands 2024

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
102
264
Zou het heel tof vinden, maar die gaan tegen een lege Bravo spelen als de huidige trend doorgetrokken wordt.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik heb een aantal behoorlijke Radiohead fans in mijn festivalcirkel die normaal gesproken halleluja roepen bij alles wat Yorke en Greenwood doen, maar zelfs zij lijken niet enorm in beweging te komen door The Smile. Anekdotisch als dit is, denk ik toch niet dat de gemiddelde lowlands-bezoeker erg bekend is met dit project en er andere artiesten voor laat schieten. Ik zou er in ieder geval wel staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik heb een aantal behoorlijke Radiohead fans in mijn festivalcirkel die normaal gesproken halleluja roepen bij alles wat Yorke en Greenwood doen, maar zelfs zij lijken niet enorm in beweging te komen door The Smile. Anekdotisch als dit is, denk ik toch niet dat de gemiddelde lowlands-bezoeker erg bekend is met dit project en er andere artiesten voor laat schieten. Ik zou er in ieder geval wel staan.
Wel gek, The Smile is met afstand het beste wat Yorke gedaan heeft buiten RH. En dat zeg ik als grote fan van Anima.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
601
1.031
Als de toegankelijke superband boygenius niet eens een volle Bravo krijgt, zal het the Smile al helemaal niet lukken vrees ik. Op DTRH was het ook rustig.
Ik ben er ook bang voor.. Stond vorig jaar al met verbazing te kijken op DTRH hoe leeg het was voor the Smile. Denk dat 80% van de bezoekers niet eens wisten wie the Smile waren. Blijft wel 1 van mijn hoogtepunten van dat jaar.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.144
2.086
Ik ben er ook bang voor.. Stond vorig jaar al met verbazing te kijken op DTRH hoe leeg het was voor the Smile. Denk dat 80% van de bezoekers niet eens wisten wie the Smile waren. Blijft wel 1 van mijn hoogtepunten van dat jaar.
Terwijl het een paar jaar daarvoor stampesvol stond bij Thom Yorke
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Moet je, je voorstellen the smile in de Bravo met overlap op Lana in de Alpha. Ik weet niet of ik dat aankan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken