Lowlands 2024

Vertel me dat je een lege Alpha wilt zonder me te vertellen dat je een lege Alpha wilt...

Zou een fantastische boeking zijn uiteraard!
2001 stonden ze in de Alpha, nu eerder Bravo vermoed ik en die zal ook niet vol zijn. Maar ik zal vooraan staan.

Pulp als Bravo head. Vergelijkbaar met The Good, The Bad and the Queen in 2019. Ik zou het toejuichen, maar ik denk dat de tent idd halfleeg staat net als toen.

Pulp als Bravo head. Vergelijkbaar met The Good, The Bad and the Queen in 2019. Ik zou het toejuichen, maar ik denk dat de tent idd halfleeg staat net als toen.
Zorgt wel weer voor die verschillende publieksstromen etc. die we afgelopen jaar mistte.

Zorgt wel weer voor die verschillende publieksstromen etc. die we afgelopen jaar mistte.
Ja, het zorgt er wel voor dat snobs in de Bravo blijven hangen en een sub en gedeelte headliner aan zich voorbij laten gaan.

Oppositis - Fred Again in de alpha
Tussendoor Pulp in de Bravo
Tijdens Fred Thurston Moore in de India
En overlappend met Opposites en Pulp, Holly Humberstone in de Heineken.

Zo verdeel je het publiek wat meer over het terrein

• Leuk
Waarderingen: Joris
Ja, het zorgt er wel voor dat snobs in de Bravo blijven hangen en een sub en gedeelte headliner aan zich voorbij laten gaan.

Oppositis - Fred Again in de alpha
Tussendoor Pulp in de Bravo
Tijdens Fred Thurston Moore in de India
En overlappend met Opposites en Pulp, Holly Humberstone in de Heineken.

Zo verdeel je het publiek wat meer over het terrein
Was in 2019 bij mij bij alle Bravo heads. The Good the Bad & the Queen, The National en New Order meegepakt. Daardoor de Staat en TOP geskipt. Tame Impala wat later aangeschoven. Vond ik zelf wel fijn :)

Was in 2019 bij mij bij alle Bravo heads. The Good the Bad & the Queen, The National en New Order meegepakt. Daardoor de Staat en TOP geskipt. Tame Impala wat later aangeschoven. Vond ik zelf wel fijn :)
Ja, ik had precies hetzelfde. Behalve dat ik even ging kijk bij TOP. Toen begonnen ze net aan dat links rechts gedeelte en toen ben ik toch maar snel naar Johnny Marr gegaan XD Hopelijk krijgen we volgend jaar weer zulke Bravo heads

Ja, ik had precies hetzelfde. Behalve dat ik even ging kijk bij TOP. Toen begonnen ze net aan dat links rechts gedeelte en toen ben ik toch maar snel naar Johnny Marr gegaan XD Hopelijk krijgen we volgend jaar weer zulke Bravo heads
Ohja helemaal vergeten, ik heb ook twee nummers van TOP gezien en toen weggehold

• Haha
Waarderingen: Brian
Was dat zo leeg ja? Ik stond toen letterlijk in het midden tegen de stage barrier aan en had het idee dat het achter compleet vol stond....

Magistraal optreden overigens. Het allerlaatste ooit ook van TGTBATQ als ik het goed heb onthouden.

• Leuk
Waarderingen: team-0 en mattman
Was dat zo leeg ja? Ik stond toen letterlijk in het midden tegen de stage barrier aan en had het idee dat het achter compleet vol stond....

Magistraal optreden overigens. Het allerlaatste ooit ook van TGTBATQ als ik het goed heb onthouden.
Magistraal is idd het goede woord. Dat het zo leeg stond heb ik van anderen gehoord, ik stond waarschijnlijk naast je zo ongeveer. Iets meer links

• Leuk
Waarderingen: team-0 en Raskolnikov
Ik dacht trouwens dat iemand eerder postte in een ander topic dat Pulp overal headlinerposities opeist? Ook een aantal middelgrote festivalposters gezien waar ze als headliner staan. kans is al klein, maar dat maakt 'm voor Lowlands nihil.

Ik dacht trouwens dat iemand eerder postte in een ander topic dat Pulp overal headlinerposities opeist? Ook een aantal middelgrote festivalposters gezien waar ze als headliner staan. kans is al klein, maar dat maakt 'm voor Lowlands nihil.
Hmmm... Zou ik wel jammer vinden. En niet van heel veel zelfinzicht getuigen.

Ze staan op Clockenflap in Hong Kong. Daar staan ze inderdaad bovenaan maar de enige andere namen die ik herken zijn IDLES en Yard Act.

Ze staan in augustus op Way Out West (hebben nog maar 3 namen dus geen poster) en op Oya Festival in Oslo (hebben nog maar een paar namen waaronder Pulp en PJ Harvey en ook geen poster).

PJ Harvey trouwens ook op Way Out West. Dat nog iets voor Lowlands?

Hmmm... Zou ik wel jammer vinden. En niet van heel veel zelfinzicht getuigen.

Ze staan op Clockenflap in Hong Kong. Daar staan ze inderdaad bovenaan maar de enige andere namen die ik herken zijn IDLES en Yard Act.

Ze staan in augustus op Way Out West (hebben nog maar 3 namen dus geen poster) en op Oya Festival in Oslo (hebben nog maar een paar namen waaronder Pulp en PJ Harvey en ook geen poster).

PJ Harvey trouwens ook op Way Out West. Dat nog iets voor Lowlands?
PJ Harvey zou ik zo gaaf vinden. Maar kan me niet voorstellen dat het gebeurt.

Wednesday doet eind augustus een festival in Spanje, wel kanshebber denk ik voor Lowlands.

Mooie heineken/bravo afsluiter! Heb haar een paar jaar geleden op Pukkelpop gezien dus zou niet weten waarom t niet kan.
Het kan zeker, maar Lowlands boekt dit soort moeilijkere en duurdere namen toch zelden de laatste jaren? En zou er veel publiek op afkomen?

Hoop dat ik ongelijk heb hoor.

Way Out West heeft nu ook Queens of the Stone Age aangekondigd. Die doen dus festivals in augustus en zijn een vette kanshebber voor Lowlands

• Thinking
Waarderingen: @Marc

Users who are viewing this thread