Lowlands 2024

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
182
563
Ik hoop eigenlijk dat hij tegen die tijd wat nieuw materiaal heeft om een show mee te doen. Als dat zo is, zie ik hem graag verschijnen hoor. Ik vind zijn shows erg tof en ik zou hem wel eens willen zien op een stage waar hij beter in past dan de Heineken.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.000
1.164
Vind het ook een hele logische headliner voor Lowlands, maar kans bestaat dat ik 'm skip na dit jaar.
Ik hoop eigenlijk dat hij tegen die tijd wat nieuw materiaal heeft om een show mee te doen. Als dat zo is, zie ik hem graag verschijnen hoor. Ik vind zijn shows erg tof en ik zou hem wel eens willen zien op een stage waar hij beter in past dan de Heineken.
Er komt sowieso nog een nieuw album aan binnenkort. Als ie daar ook daadwerkelijk mee gaat touren dan misschien wel even kijken haha. Maar als het dezelfde liveset is als de afgelopen twee jaar dan hoeft het even niet.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
553
832
https://lollapaloozacl.com/ Zuid-Amerikaanse Lollapalooza lineup is bekend gemaakt. Van deze naam zie ik Blink182, SZA, Sam Smith, Arcade Fire, Limp Bizkit, Hozier, Meduza, Rina Sawayama, Omar Apollo en Jaden allemaal als Lowlands kanshebbers,
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
Ik denk dat je Fred altijd moet boeken, als je de kans hebt. Die gaat hier op Lowlands ook gewoon staan natuurlijk. Als je daarachter dan nog een DJ set, kan je echt een prima avond in de Alpha hebben. Had nooit verwacht dat ik dat zou gaan zeggen over die tent...
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, mgbss en Novis95

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
862
Het is een beetje hetzelfde als de Disclosure hype van 10 jaar geleden. Toen stonden ze er in 2013, 2014 en 2016. Fred again.. is nog groter dan Disclosure dus snap de boeking wel ergens icm het huidige LL publiek, maar van mij had het niet gehoeven
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Fred Again... is de ideale naam voor Eric om wederom weg te komen met 1 alpha-band minder en een ''headliner'' van het formaatje NBT. In ieder geval 1 van de 3 dagen....of gaan ze dit jaar wel netjes gebruik maken van de verruimde eindtijd zoals beloofd?
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Fred Again... is de ideale naam voor Eric om wederom weg te komen met 1 alpha-band minder en een ''headliner'' van het formaatje NBT. In ieder geval 1 van de 3 dagen....of gaan ze dit jaar wel netjes gebruik maken van de verruimde eindtijd zoals beloofd?
Fred een headliner van formaatje NBT noemen is natuurlijk kul. Als er een artiest is die én absurd veel kaarten schuift én goed bij het publiek past is het Fred wel.
Dat van die eindtijd was inderdaad heel raar. Gooi die Alpha nou gewoon tot 1.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, mgbss en Dante

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Fred een headliner van formaatje NBT noemen is natuurlijk kul. Als er een artiest is die én absurd veel kaarten schuift én goed bij het publiek past is het Fred wel.
Dat van die eindtijd was inderdaad heel raar. Gooi die Alpha nou gewoon tot 1.
Volgens mij bedoelt hij dat niet……

Kom er maar in Bob
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Volgens mij bedoelt hij dat niet……

Kom er maar in Bob
Voer jij voortaan al mijn conversaties? Houd ik het lekker bij lezen, ideaal😜

Ik bedoelde inderdaad te refereren naar de laatste band/act + dance-afsluiter, maar begrijp de verwarring als ik het teruglees.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.507
2.018
Volgens mij bedoelt hij dat niet……

Kom er maar in Bob
Ik lees het ook als: met een boeking van Fred Again hoeft LL één headliner minder te boeken van het formaat NBT? Dus naast Fred twee fatsoenlijk grotere namen, in plaats van een rijtje met een band als NBT ertussen. Maar misschien vergis ik me?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik probeerde dus te beargumenteren waarom ik Fred Again gewoon liever zie passeren...zet er The Opposites voor en het grote deel van de Lowlandsgangers is tevreden, maar ondertussen is het voor de organisatie gewoon een goedkope makkelijke oplossing. Misschien ben ik aan het doemdenken...volgens mij is het helaas realistisch.

En ik begrijp dat NBT in Nederland ziggo's uitverkoopt, en groter in Nederland dan waar dan ook....maar diezelfde band werd in dezelfde festivalzomer bij onze zuiderburen midden op de dag op het tweede podia geprogrammeerd. Dan verwacht ik dat je voor 300 harde euro's tenminste met 5 acts + dance-afsluiter komt, wat je in eerste instantie nota bene beloofd.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.551
Pulp ook naar Way Out West (net als Fred Again). Die mogen van mij wel door naar Lowlands.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Pulp ook naar Way Out West (net als Fred Again). Die mogen van mij wel door naar Lowlands.
Ook nog nooit gezien. Hoe goed is dat nog tegenwoordig?

Beetje lastige spagaat waar LL in zit. Je weet dat Pulp veel geld kost, maar zit het publiek erop te wachten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken