Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze zijn al vrij zeldzaam, zeker in Europa, maar de komende tijd hoef je zeker niks te verwachten.
Staat overigens ook bovenaan mijn live wishlist, maar ik ben bang dat hij daar voorlopig blijft staan.
Chase & Status lijkt ook met een enorme revival bezig te zijn onder de jonge generatie als ik de socials mag geloven. Lijkt me ook een logische voor Lowlands om die weer eens te boeken.
Chase & Status lijkt ook met een enorme revival bezig te zijn onder de jonge generatie als ik de socials mag geloven. Lijkt me ook een logische voor Lowlands om die weer eens te boeken.
Dat is toevallig, dacht ik van de week ook aan, nieuw nummer stond in mijn Release radar. In 2016 stonden ze zowel in de Alpha (live) als in de Bravo (DJ set). Mochten ze met een festivalshow gaan touren zou mij het niet verbazen als ze na de afsluiter komen.