Lowlands 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.693
Doet Sufjan Stevens nog festivaltourtjes? Dat nieuwe album is best wel tof.
Ze zijn al vrij zeldzaam, zeker in Europa, maar de komende tijd hoef je zeker niks te verwachten.
Staat overigens ook bovenaan mijn live wishlist, maar ik ben bang dat hij daar voorlopig blijft staan.

 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: djessnl en koekebakker

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
65
48
Chase & Status lijkt ook met een enorme revival bezig te zijn onder de jonge generatie als ik de socials mag geloven. Lijkt me ook een logische voor Lowlands om die weer eens te boeken.
Liefst live overdag! Maar mag ook in de dnb nacht
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Hier is de d&b nacht voor bedoeld. Plekje overdag mag aan wat anders worden besteed imo.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
471
635
Chase & Status lijkt ook met een enorme revival bezig te zijn onder de jonge generatie als ik de socials mag geloven. Lijkt me ook een logische voor Lowlands om die weer eens te boeken.
Dat is toevallig, dacht ik van de week ook aan, nieuw nummer stond in mijn Release radar. In 2016 stonden ze zowel in de Alpha (live) als in de Bravo (DJ set). Mochten ze met een festivalshow gaan touren zou mij het niet verbazen als ze na de afsluiter komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Vanavond naar Gaz Coombes in Tivoli geweest. Wat een goede show. Zou niet misstaan in de India.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
343
627
Volgens een nog ongeverifieerde leak van een ticketmaster festival in Mexico (waarvan tot nu toe alles legitiem lijkt te zijn en de poster volgens iemand uit de website is gescraped) gaan de volgende artiesten actief touren:

  • Kendrick Lamar
  • Skrillex
  • Joji
  • Justice
  • FKA Twigs
  • Floating Points

Wat mij betreft zijn Kendrick, Justice, FKA Twigs, en Floating Points zeker namen die op Lowlands kunnen komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Volgens een nog ongeverifieerde leak van een ticketmaster festival in Mexico (waarvan tot nu toe alles legitiem lijkt te zijn en de poster volgens iemand uit de website is gescraped) gaan de volgende artiesten actief touren:

  • Kendrick Lamar
  • Skrillex
  • Joji
  • Justice
  • FKA Twigs
  • Floating Points

Wat mij betreft zijn Kendrick, Justice, FKA Twigs, en Floating Points zeker namen die op Lowlands kunnen komen.
FKA Twigs zou ik heel hard toejuichen. Kendrick Lamar uiteraard ook. En Justice nog nooit gezien, zou ook lekker zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Novis95

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Volgens een nog ongeverifieerde leak van een ticketmaster festival in Mexico (waarvan tot nu toe alles legitiem lijkt te zijn en de poster volgens iemand uit de website is gescraped) gaan de volgende artiesten actief touren:

  • Kendrick Lamar
  • Skrillex
  • Joji
  • Justice
  • FKA Twigs
  • Floating Points

Wat mij betreft zijn Kendrick, Justice, FKA Twigs, en Floating Points zeker namen die op Lowlands kunnen komen.

Wat mij betreft schuiven ze al deze namen linea recta door naar de line-up. Vooral Kendrick en Justice zouden me erg gelukkig maken.

Ik zie trouwens Jpegmafia ook op het affiche staan. Kom maar door!

E: en SZA!!
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke