Lowlands 2024

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
553
832
Kendrick tourt sinds zomer 2022 al bijna non-stop en stond op Rolling Loud in Rotterdam de afgelopen zomer dus betwijfel of hij zomer 2024 hier nog steeds mee doorgaat en niet even pauze neemt
 

djessnl

Gouden Tip
16 mrt 2018
254
279
Volgens een nog ongeverifieerde leak van een ticketmaster festival in Mexico (waarvan tot nu toe alles legitiem lijkt te zijn en de poster volgens iemand uit de website is gescraped) gaan de volgende artiesten actief touren:

  • Kendrick Lamar
  • Skrillex
  • Joji
  • Justice
  • FKA Twigs
  • Floating Points

Wat mij betreft zijn Kendrick, Justice, FKA Twigs, en Floating Points zeker namen die op Lowlands kunnen komen.
Joji hebben we nog te goed, Justice zou mega zijn, Skrillex mag ookzeker komen.

Kendrick ook top natuurlijk maar heb liever Tyler.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
182
563
Hij is wel zojuist bevestigd voor het voorgenoemde festival. Zou hij dan echt een "one-off" optreden doen?
En een week later staat hij hier, dus het is in ieder geval geen eenmalige verschijning in 2024. Dit zegt natuurlijk weinig over of hij een paar maanden later de daadwerkelijke oversteek naar Europa maakt, maar het zijn in ieder geval eerste aanwijzingen.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
553
832
En een week later staat hij hier, dus het is in ieder geval geen eenmalige verschijning in 2024. Dit zegt natuurlijk weinig over of hij een paar maanden later de daadwerkelijke oversteek naar Europa maakt, maar het zijn in ieder geval eerste aanwijzingen.
Dat is het denk ik vooral, betwijfel of hij weer Europa zal komen in de zomer
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.551
Hoe groot is de kans dat we dit jaar eens een normale Lowlands website gaan krijgen die met een telefoon ook een beetje normaal te navigeren is?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en davadude

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Hoe groot is de kans dat we dit jaar eens een normale Lowlands website gaan krijgen die met een telefoon ook een beetje normaal te navigeren is?
Lsd Trip Rainbow GIF
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Pfoeh dat zou ik eigenlijk wel een zwaktebod vinden op dit punt. Even jaartje overslaan mag wel (wellicht omdat ik 'm 4x in een jaar heb gezien, maar á la)
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Fred Again en Justice als afsluiters op de vrijdag en zaterdag Alpha gaat het worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken