Lowlands 2023

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Uitgaande van de Belgische headliner. Zou netsky niet een optie kunnen zijn? Stuk interessanter dan Charlotte de witte naar mijn mening
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
666
595
Rock En Seine komt zo met namen, maar is blijkbaar recentelijk Blink-182, Sum41, Cypress Hill en 30 Seconds to Mars (inclusief bandleden) gaan volgen op Instagram...

Blink-182 op Lowlands zou ik wel goud vinden. Maar doen al een Ziggo show in oktober dus die kans lijkt me nihil
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Blink-182 op Lowlands zou ik wel goud vinden. Maar doen al een Ziggo show in oktober dus die kans lijkt me nihil
Laten we het hopen.

Ik begin wel met de dag nieuwsgieriger te worden. Ik hoop nog steeds erg op Blur en zie Billie Eilish als bijna zekerheidje.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
203
440
Wat denken we dat er dit jaar aan rock en 'hardere' namen geboekt wordt? Van vorig jaar kan ik me buiten Bring Me The Horizon, Fever 333, Cleopatrick (en misschien Hang Youth) niet veel stevigere acts herinneren. Keer ervoor hadden we o.a. Turnstile, Code Orange en IDLES. Wat lijkt jullie nu waarschijnlijk?

Mij zouden ze in ieder geval héél gelukkig maken met een tweede keer Turnstile, al lijkt dat niet de meest waarschijnlijke boeking als ik hun tourschema zo zie. Verder staan Sleep Token met hun nieuwe singles momenteel bovenaan m'n lijstje om eens live te zien, maar dat lijkt me absoluut geen voor de hand liggende boeking voor een feest als Lowlands.
Ik denk eigenlijk dat Sleep Token wel prima past hoor voor Lowlands. Mooie afwisseling tussen wat gematigder en stevig werk. En de show zelf is zo'n ervaring die het Lowlandspubliek wel kan waarderen denk ik i.p.v. gewoon een paar schreeuwers op het podium haha. Overigens hoef ik ze niet per se, wordt er niet heel warm van.
Sum41 heeft nog weinig aangekondigd en stonden alweer wat jaartjes terug op LL. Of het reëel is weet ik niet, wel toffe band.
Ik zie hierboven dat 30 seconds to mars gevolgd werd door Rock en Seine, mocht dat een optie worden is dat ook best wel iets voor LL denk ik (niet per se een 'harde' naam overigens).

Wat lijkt me verder vet? Ongeacht mogelijk of niet: Limp Bizkit, Yungblud, Flogging Molly, Disturbed, Billy Talent. Passen allemaal wel.
Metalcore is tegenwoordig wel erg populair, maar zie ik niet heel snel echt op LL komen eigenlijk. Misschien 1 band, Architects is bijv. wel eens geweest, maarja zie het niet gauw gebeuren.
En zoals ik eerder zei, hoe fantastisch zou het zijn als het Blink-182/Muse wordt. Kans op de loterij winnen is groter, maar het zou wel tof zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: smearsel

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.800
1.723

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.317
5.002
Nou... ik denk dus echt dat Charlotte de Witte niet meer kan missen. Als we een Belgische headliner gaat krijgen dus...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Blur - Billie Eilish - The Chemical Brothers
Charlotte DeWitte - Aphex Twins - Foals
Girl in Red - Bonobo - Yeah Yeah Yeahs

(heads van Alpha + Bravo & subs Alpha)
Maar ik mis natuurlijk de namen die meer in de hiphop groep zitten. ben daar zelf niet zo in thuis. Maar van deze bovenkant zou ik heel blij worden.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
666
595
Billie Eilish - Blur - The Chemical Brothers & Charlotte de Witte (na elkaar als duo headliner tot 1 uur). Wellicht zoiets voor de Alpha afsluiters zoals het er nu voor staat? Foals lijkt me ook echt een zekerheidje nu en imo een mooie Bravo afsluiter
 

fernak

Playlistbediener
1 jun 2019
17
7
Wat denken we dat er dit jaar aan rock en 'hardere' namen geboekt wordt? Van vorig jaar kan ik me buiten Bring Me The Horizon, Fever 333, Cleopatrick (en misschien Hang Youth) niet veel stevigere acts herinneren. Keer ervoor hadden we o.a. Turnstile, Code Orange en IDLES. Wat lijkt jullie nu waarschijnlijk?

Mij zouden ze in ieder geval héél gelukkig maken met een tweede keer Turnstile, al lijkt dat niet de meest waarschijnlijke boeking als ik hun tourschema zo zie. Verder staan Sleep Token met hun nieuwe singles momenteel bovenaan m'n lijstje om eens live te zien, maar dat lijkt me absoluut geen voor de hand liggende boeking voor een feest als Lowlands.
Hoop zelf erg dat ze DRAIN boeken. Beetje in het straatje Turnstile en staan in het LL weekend op Dynamo Metalfest, dus lijkt mij een goede kanshebber!
 
  • Leuk
Waarderingen: smearsel en @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken