Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Jaaa wil nog Big Thief verslagjes!

Stond de tent goed vol? Want lees veel dingen over (half)lege tenten dit weekend?
Geen volle barn, maar wel een heel mooi optreden. Volledig akoestisch behalve laatste nummer. Was de moeite.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Auw, wat is het leeg bij kacey musgraves ?
Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal al klaarstaan voor Balthazar of dat de anderen op dit moment zoveel volk trekken.
Is het gewoon relatief rustig vandaag/dit weekend?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Joost nu op de livestream, dat gaat eigenlijk echt helemaal nergens over he ?

Zo Balthazar en dan Michael Kiwanuka. Die laatste had ik zoooo graag bij willen zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Na Keane werd ik opeens aangesproken door @RubenFrusciante en zijn pa! Supervet, herkende me van de foto's. Ik zag al iemand achter ons staan met een opblaasmakaki op een stokje en dat waren zij! Leuk om elkaar zo te ontmoeten.

@RubenFrusciante een paar minuten later zag ik opeens iemand anders met een makaki rondlopen. Hebben jullie die verkocht voor bier of lopen er gewoon twee mensen met zo unit rond hier?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Na Keane werd ik opeens aangesproken door @RubenFrusciante en zijn pa! Supervet, herkende me van de foto's. Ik zag al iemand achter ons staan met een opblaasmakaki op een stokje en dat waren zij! Leuk om elkaar zo te ontmoeten.

@RubenFrusciante een paar minuten later zag ik opeens iemand anders met een makaki rondlopen. Hebben jullie die verkocht voor bier of lopen er gewoon twee mensen met zo unit rond hier?
Haha wij zagen hem iets later ook voorbijkomen ja. Ik keur het nog steeds af.
Maar inderdaad lachen dat ik het goed had ingeschat dat jij het was!

Net nog even naar de Barn gerend voor Kacey, binnengekomen op m'n lievelingsnummer van haar, wauw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Big Thief kon ik niet inkomen sorry :( half uur met overgave geprobeerd.

Maar als je net een metalhead in het voorvak bij Keane uit volle borst zag meezingen dan was ik dat! No shame. Ik heb hier kapot hard van genoten
Heerlijk setje hits. Jammer dat de stream er na 3 nummers mee stopte
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PirateBenji

Nieuw lid
2 jul 2022
4
0
Nie te geloven dat er zoveel volk komt kijken bij zo'n kutband als Balthazar.

Vraag me eigenlijk af wat ik hier kom doen om eerlijk te zijn :')
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Nie te geloven dat er zoveel volk komt kijken bij zo'n kutband als Balthazar.

Vraag me eigenlijk af wat ik hier kom doen om eerlijk te zijn :')
3 bijdragen;

"Also titties. Goeie energie, maar serieuze vraag: spelen ze alleen covers? No offense."

"Keane: ene plaat lijkt op de andere. Moeilijk om te vinden waar de ene eindigt en de andere begint. Goed om bij in slaap te vallen wel."

Jij bent vast gezellig op feestjes ;)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
3 bijdragen;

"Also titties. Goeie energie, maar serieuze vraag: spelen ze alleen covers? No offense."

"Keane: ene plaat lijkt op de andere. Moeilijk om te vinden waar de ene eindigt en de andere begint. Goed om bij in slaap te vallen wel."

Jij bent vast gezellig op feestjes ;)
Hij is het zonnenstraaltje in Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken