Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ga u geen ongelijk geven,maar vond het toch maar tam feest op Werchter van Bazart.
Kan te maken hebben met mijn positie maar ik zag weinig tot geen beweging tijdens Bazart buiten de voorste regionen.
Zanger was wel content dat iemand met een T-Shirt van Rammstein en cowboyhoed los ging op hun muziek.
Alestorm had op Graspop een heel groot deel van de wei mee en ik stond toen ook niet echt vooraan.
Op RW zal dit zoals gezegd zijn pak minder zijn.
Had liever Airbourne gezien ipv Bazart,die hadden ze mogen wisselen.
Zou veel leukere opvulling geweest zijn.
IDLES,Airbourne en Turnstile voor Metallica.
Alleen Lewis Capaldi zou dan serieus uit de toon vallen.
Ik denk dat de Werchter organisatie blij mag zijn dat fever 333 niet op de mainstage staat. Die mannen hebben al hoger geklommen en zelfs van gesprongen. Ten strengste aangeraden aan allen daar om fever 333 zeker te gaan bekijken maar tegelijk moet die band de grootste nachtmerrie zijn voor een organisatie
Was ook een ontdekking op Graspop voor mij.
Zanger is wel een durfal en energiek persoon,die sprong van de nok van de Jupiler schuur aan de gelijknamige stage,crazy.
Big Thief ontroerend mooi. Barn lange na niet vol. Vooraan fijn publiek die zijn smoel houden. Van achter wel wat remoer. Meer last van gehad dit weekend helaas.
Wat is Big Thief een verschrikkelijk goede band zeg!!! Speelden ook zonder oortjes, mooi om te zien. Echt genieten alleen helaas “Not” en “Masterpiece” niet gehoord.
Was ook een ontdekking op Graspop voor mij.
Zanger is wel een durfal en energiek persoon,die sprong van de nok van de Jupiler schuur aan de gelijknamige stage,crazy.