Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal al klaarstaan voor Balthazar of dat de anderen op dit moment zoveel volk trekken.
Is het gewoon relatief rustig vandaag/dit weekend?
Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal al klaarstaan voor Balthazar of dat de anderen op dit moment zoveel volk trekken.
Is het gewoon relatief rustig vandaag/dit weekend?
Na Keane werd ik opeens aangesproken door @RubenFrusciante en zijn pa! Supervet, herkende me van de foto's. Ik zag al iemand achter ons staan met een opblaasmakaki op een stokje en dat waren zij! Leuk om elkaar zo te ontmoeten.
@RubenFrusciante een paar minuten later zag ik opeens iemand anders met een makaki rondlopen. Hebben jullie die verkocht voor bier of lopen er gewoon twee mensen met zo unit rond hier?
Na Keane werd ik opeens aangesproken door @RubenFrusciante en zijn pa! Supervet, herkende me van de foto's. Ik zag al iemand achter ons staan met een opblaasmakaki op een stokje en dat waren zij! Leuk om elkaar zo te ontmoeten.
@RubenFrusciante een paar minuten later zag ik opeens iemand anders met een makaki rondlopen. Hebben jullie die verkocht voor bier of lopen er gewoon twee mensen met zo unit rond hier?
Keane was lekker meezingen. Daarna naar de Barn waarin kacey musgraves gewoon heel leuk stond te spreken voor een paar honderd man. Maar goed optreden, dat wel. Nu vooraan, tegen het hek aan het wachten op Michael kiwanuka
Keane was lekker meezingen. Daarna naar de Barn waarin kacey musgraves gewoon heel leuk stond te spreken voor een paar honderd man. Maar goed optreden, dat wel. Nu vooraan, tegen het hek aan het
Ik wil nog even benadrukken dat Acid op die mainstage het absolute dieptepunt op die main stage moet zijn. What's next? Team Cemi in de barn?
Het is het beste festival van de benelux, niet Plopsaland
Ik wil nog even benadrukken dat Acid op die mainstage het absolute dieptepunt op die main stage moet zijn. What's next? Team Cemi in de barn?
Het is het beste festival van de benelux, niet Plopsaland