Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Fever 333 is mijn ontdekking van het festival. Dat was effe keihard los gaan.

Jammer dat High Hi hun optreden door technische problemen in de problemen kwam. Is gewoon een erg goeie band.

Nu even genieten van Big Thief en dan even wat rust pakken. En een dure Bacardi.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Fever 333 is mijn ontdekking van het festival. Dat was effe keihard los gaan.

Jammer dat High Hi hun optreden door technische problemen in de problemen kwam. Is gewoon een erg goeie band.

Nu even genieten van Big Thief en dan even wat rust pakken. En een dure Bacardi.
Tof om te lezen en van meer mensen hier! Die hebben duidelijk zieltjes gewonnen en terecht!
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Alles in zijn context zien ook. Gaat alestorm op Werchter werken? Waarschijnlijk. Gaat het even goed werken als om GMM? Helemaal niet

Ga u geen ongelijk geven,maar vond het toch maar tam feest op Werchter van Bazart.
Kan te maken hebben met mijn positie maar ik zag weinig tot geen beweging tijdens Bazart buiten de voorste regionen.
Zanger was wel content dat iemand met een T-Shirt van Rammstein en cowboyhoed los ging op hun muziek.

Alestorm had op Graspop een heel groot deel van de wei mee en ik stond toen ook niet echt vooraan.
Op RW zal dit zoals gezegd zijn pak minder zijn.

Had liever Airbourne gezien ipv Bazart,die hadden ze mogen wisselen.
Zou veel leukere opvulling geweest zijn.
IDLES,Airbourne en Turnstile voor Metallica.
Alleen Lewis Capaldi zou dan serieus uit de toon vallen.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Big thief Heel mooi. Blij dat ik ze ook op bks gezien heb. Had gebaald als ik Not nooit live had gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Jaaa wil nog Big Thief verslagjes!

Stond de tent goed vol? Want lees veel dingen over (half)lege tenten dit weekend?
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ik denk dat de Werchter organisatie blij mag zijn dat fever 333 niet op de mainstage staat. Die mannen hebben al hoger geklommen en zelfs van gesprongen. Ten strengste aangeraden aan allen daar om fever 333 zeker te gaan bekijken maar tegelijk moet die band de grootste nachtmerrie zijn voor een organisatie

Was ook een ontdekking op Graspop voor mij.
Zanger is wel een durfal en energiek persoon,die sprong van de nok van de Jupiler schuur aan de gelijknamige stage,crazy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
158
84
Big Thief ontroerend mooi. Barn lange na niet vol. Vooraan fijn publiek die zijn smoel houden. Van achter wel wat remoer. Meer last van gehad dit weekend helaas.
 

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
142
114
Wat is Big Thief een verschrikkelijk goede band zeg!!! Speelden ook zonder oortjes, mooi om te zien. Echt genieten alleen helaas “Not” en “Masterpiece” niet gehoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Not is niet gespeeld, maar dat maakt me geen f*ck uit. Wat een lekkere set. Geen idee of de tent vol of leeg was. Dat krijg je vooraan niet mee ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

PirateBenji

Nieuw lid
2 jul 2022
4
0
Keane: ene plaat lijkt op de andere. Moeilijk om te vinden waar de ene eindigt en de andere begint. Goed om bij in slaap te vallen wel.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Op kanaal 1 wachten we op Emma Bale en kanaal 2 is een herhaling van Marcus King te zien. Matig zeg.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Was ook een ontdekking op Graspop voor mij.
Zanger is wel een durfal en energiek persoon,die sprong van de nok van de Jupiler schuur aan de gelijknamige stage,crazy.
Ik heb die nog zien klimmen op zo'n toren waar ze de spotlights op zetten voor de headliner
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Big Thief. Heerlijk intiem. Mooi op akoestisch gitaar. Nu compleet iets anders. Vooraan bij Dry Cleaning.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken