Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 2849 reacties, heeft 143 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Benjamin 1 uur, 2 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2001 tot 2025 (van in totaal 2850)
  • Auteur

mdekens

Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Wat een wansmaak, Julian Casablancas heeft dat niet wil je zeggen :P?

Florence is altijd prima hoor, maar van mij komen.

Met Julian heb ik dat dan weer iets minder, misschien omdat ik de muziek beter kan hebben waarschijnlijk. Maar Florence zou echt een uitstekende boeking zijn, daar ben ik wel van bewust. Ik hoop het voor mezelf alleen niet haha.

Indiaantje89

Voorlopig is dit trouwens bekend:
    Line-Up
    Vrijdag
    – Anne-Marie
    – Code Orange
    – Frank Turner & The Sleeping Souls
    – Jorja Smith
    – Ziggy Marley

Zaterdag:
    – BODEGA
    – Dub Inc.
    – Giorgo Moroder
    – I Don’t How But They Found Me
    – Jungle
    – The National
    – Thomas Azier
    – Whitney

Zondag:
    – A$AP Rocky
    – Eskorzo
    – Franz Ferdinand
    – Loyle Carner
    – Moonlight Benjamin
    – New Order
    – Parcels
    – Tame Impala

Mocht iemand meer info hebben, laat het me weten. (p.s. hou rekening mee dat de vrijdag niet altijd klopt).

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 2 dagen geleden door  Indiaantje89.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 2 dagen geleden door  Indiaantje89.

Indiaantje89

Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Wat een wansmaak, Julian Casablancas heeft dat niet wil je zeggen :P?

Florence is altijd prima hoor, maar van mij komen.

Met Julian heb ik dat dan weer iets minder, misschien omdat ik de muziek beter kan hebben waarschijnlijk. Maar Florence zou echt een uitstekende boeking zijn, daar ben ik wel van bewust. Ik hoop het voor mezelf alleen niet haha.

Ik ben ook fan hoor, maar lijkt me een ramp van een man. Florence lijkt me weer een top mens. Maar ik ben net als Mattman best positief over haar.

Indiaantje89

Damn ik zie nu dat Tame Impala de zondag afsluiter is,

Dan “gok” ik dat Twenty One Pilots op de zaterdag staat. Want de donderdag in Oostenrijk, en de zondag op Pukkelpop.

De vrijdag headliner rest dan nog “lijkt mij”.

Sjoerd

Florence + The Machine hoeft van mij niet zo. Dat zou waarschijnlijk een headliner worden die ik links laat liggen, waar ook niks mis mee is.

Kan me nog herinneren dat Editors er twee jaar terug stond en ik ze skipte voor Vince Staples. Mijn beste Lowlands keuze ooit, God wat was dat een vette show zeg.. Dus als iets soortgelijks gebeurd bij Florence (als ze al komt he) zou ik dat helemaal niet erg vinden!

PP 2013 | 2014 | 2015 | 2016
    LL 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
    BKS 2017 | 2018 | 2019
    RW 2018
    DTRH 2019
    WOO HAH 2019

mdekens

Chemical Brothers is ook nog wel een optie voor de headlinerpositie? Zij staan in het weekend van Lowlands op zondag op Creamfields. Ik weet niet of ze dan toeren met hun grote headline-waardige productie trouwens. Creamfields lijkt mij meer een festival gefocused op vaste DJ-booths namelijk.

Raskolnikov

Florence + The Machine hoeft van mij niet zo. Dat zou waarschijnlijk een headliner worden die ik links laat liggen, waar ook niks mis mee is.

Kan me nog herinneren dat Editors er twee jaar terug stond en ik ze skipte voor Vince Staples. Mijn beste Lowlands keuze ooit, God wat was dat een vette show zeg.. Dus als iets soortgelijks gebeurd bij Florence (als ze al komt he) zou ik dat helemaal niet erg vinden!

Helemaal mee eens: Vince Staples vond ik toen het beste optreden van lowlands dat jaar!

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19 / Rockin Park 05-10-12

visdave34
    Moderator

Kan me nog herinneren dat Editors er twee jaar terug stond en ik ze skipte voor Vince Staples. Mijn beste Lowlands keuze ooit, God wat was dat een vette show zeg..

Helemaal mee eens: Vince Staples vond ik toen het beste optreden van lowlands dat jaar!

Wat liggen we weer lekker op één lijn jongens. Was ook één van mijn best LL keuzes ooit. (kan me ook nog Holy Fuck herinneren tijdens Snow Patrol).

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

senec

Ik hoop nog steeds op Father John Misty en Danny Brown, wellicht tegen beter weten in.

Jasper

Line-Up
    Vrijdag
    – Anne-Marie
    – Code Orange
    – Jorja Smith
    – Ziggy Marley

Zaterdag:
    – BODEGA
    – Dub Inc.
    – Giorgo Moroder
    – Jungle
    – The National
    – Thomas Azier
    – Whitney

Zondag:
    – A$AP Rocky
    – Eskorzo
    – Franz Ferdinand
    – Loyle Carner
    – Moonlight Benjamin
    – New Order
    – Parcels
    – Tame Impala

Mocht iemand meer info hebben, laat het me weten. (p.s. hou rekening mee dat de vrijdag niet altijd klopt).

Geen hele bijzondere toevoeging; maar als Tame de zondag staat, staat Pond ook op zondag lijkt me.

Inclusief "muziekpuriteins pielemuisje".
    PP: 2015, 2018. BKS: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019. LL: 2018, 2019. DTRH: 2018. Sziget: 2017. RW: 2017. ZC: 2015. DMF: 2017. ESNS: 2019. Loose Ends: 2019.

Indiaantje89

Line-Up
    Vrijdag
    – Anne-Marie
    – Code Orange
    – Jorja Smith
    – Ziggy Marley

Zaterdag:
    – BODEGA
    – Dub Inc.
    – Giorgo Moroder
    – Jungle
    – The National
    – Thomas Azier
    – Whitney

Zondag:
    – A$AP Rocky
    – Eskorzo
    – Franz Ferdinand
    – Loyle Carner
    – Moonlight Benjamin
    – New Order
    – Parcels
    – Tame Impala

Geen hele bijzondere toevoeging; maar als Tame de zondag staat, staat Pond ook op zondag lijkt me.

Waarschijnlijk wel. Maar ik noteer het enkel wanneer het vast lijkt te staan.

Raskolnikov

Kan me nog herinneren dat Editors er twee jaar terug stond en ik ze skipte voor Vince Staples. Mijn beste Lowlands keuze ooit, God wat was dat een vette show zeg..

Wat liggen we weer lekker op één lijn jongens. Was ook één van mijn best LL keuzes ooit. (kan me ook nog Holy Fuck herinneren tijdens Snow Patrol).

Holy Fuck was inderdaad ook groots! Over een lijn gesproken….

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19 / Rockin Park 05-10-12

Indiaantje89

Ik hoop dat we wel klaar zijn met die hip hop namen. Anderson Paak, A$AP Rocky, Lil Uzi Vert, Denzel Curry, Ronnie Flex, Loyle Carner, The Streets, Willem heb je al best wat staan aan hip hop/rap.

alyciadc

Billie Eilish staat donderdag in Oostenrijk en Zondag in Belgie, lijkt mij dat vrijdag – Duitsland en dan zaterdag – Nederland dan tour technisch logisch is voor haar

Stefan

Voor mij precies andersom, maar zolang iedereen voor zichzelf goede keuzes maakt is het een lekker festival natuurlijk 😉

PP 90-91-92 // LL 08-09-10-11-13-14-15-16-17-19 // CAS 06-15 // DTRH 16-17-18-19 // WTWTA 15 // BKS 16 // Dauwpop 18

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>This is known for the time being: </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    Line-Up </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    Friday </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Anne-Marie </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Code Orange </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Frank Turner & The Sleeping Souls </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Jorja Smith </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Ziggy Marley</font></font>

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>Saturday: </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – BODEGA </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Dub Inc. </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Giorgo Moroder </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – I Don’t How But They Found Me </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Jungle </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – The National </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Thomas Azier </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Whitney</font></font>

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>Sunday: </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – A $ AP Rocky </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Eskorzo </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Franz Ferdinand </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Loyle Carner </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Moonlight Benjamin </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – New Order </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Parcels </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Tame Impala</font></font>

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>If anyone has more info, let me know. </font><font style=”vertical-align: inherit;”>(ps bear in mind that Friday is not always correct).</font></font>

AAny reason to assume Tame are on Sunday? On Ponds website they’re listed for Friday. I understand bands ssometimes do that and just post the date of the festivals first dday, but what reason do we have to think Tame are on SSunday and not Friday?

mgbss

black midi

heeeeeel erg blij mee!

LL 10-11-14-15-16-17-18-19

Indiaantje89

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>This is known for the time being: </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    Line-Up </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    Friday </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Anne-Marie </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Code Orange </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Frank Turner & The Sleeping Souls </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Jorja Smith </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Ziggy Marley</font></font>

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>Saturday: </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – BODEGA </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Dub Inc. </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Giorgo Moroder </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – I Don’t How But They Found Me </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Jungle </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – The National </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Thomas Azier </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Whitney</font></font>

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>Sunday: </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – A $ AP Rocky </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Eskorzo </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Franz Ferdinand </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Loyle Carner </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Moonlight Benjamin </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – New Order </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Parcels </font></font><font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>
    – Tame Impala</font></font>

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>If anyone has more info, let me know. </font><font style=”vertical-align: inherit;”>(ps bear in mind that Friday is not always correct).</font></font>

AAny reason to assume Tame are on Sunday? On Ponds website they’re listed for Friday. I understand bands ssometimes do that and just post the date of the festivals first dday, but what reason do we have to think Tame are on SSunday and not Friday?

It’s on Tame Impala’s website.

Indiaantje89

Ook blij met Black Midi. Maar wederom geen “grote” naam. Maar prima hoor.

rollingstone

Black midi

Ik vind het een beetje irritant worden, elke dag zo’n kleine naam. Zitten echt prima dingen tussen. Maar toch elke dag hoop ik op een keer een grotere naam.
    Alleen hebben we er daar al zo veel van natuurlijk.
    Voor het ontdekken van nieuwe muziek is het natuurlijk prachtig, elke dag iets nieuws.

Sjoerd

Volgens mij met Fontaines D.C. dé hypeband van Eurosonic nietwaar? Zo maar eens op YouTube checken aangezien zij op Spotify niets hebben staan. Ongelooflijk eigenlijk. Ben alleen al benieuwd naar deze band vanwege alle buzz! Relevante boeking in elk geval 🙂

PP 2013 | 2014 | 2015 | 2016
    LL 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
    BKS 2017 | 2018 | 2019
    RW 2018
    DTRH 2019
    WOO HAH 2019

visdave34
    Moderator

Holy Fuck was inderdaad ook groots! Over een lijn gesproken….

Dat was jouw eerste LL zie ik! 🙂
    Net even teruggezocht, tijdens Snow Patrol en Holy Fuck toen ook nog het laatste kwartier van LCD Soundsystem, La Pegatina en Beach House als overlap…

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

mgbss

Volgens mij met Fontaines D.C. dé hypeband van Eurosonic nietwaar? Zo maar eens op YouTube checken aangezien zij op Spotify niets hebben staan. Ongelooflijk eigenlijk. Ben alleen al benieuwd naar deze band vanwege alle buzz! Relevante boeking in elk geval

Werden tijdens ESN al ontzettend gehyped. Goeie drummer ook.

Wederom een bandje dat prima in de Charlie kan spelen. Zou de tent dan daadwerkelijk weer terugkomen? 😛

LL 10-11-14-15-16-17-18-19

Indiaantje89

Billie Eilish staat donderdag in Oostenrijk en Zondag in Belgie, lijkt mij dat vrijdag – Duitsland en dan zaterdag – Nederland dan tour technisch logisch is voor haar

Even voor duidelijkheid, “lijkt me” en “waarschijnlijk” komen niet op de lijst. Het moet zeker zijn.

Dennis1808

Black Midi! Erg vet dit

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

25 berichten aan het bekijken - 2001 tot 2025 (van in totaal 2850)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.