Dennis1808 wrote:
Indiaantje89 wrote:
EvE had wel aangegeven vorig jaar dat ze toch stiekem een beetje naar grotere headliners zijn grijpen (Kendrick + Gorillaz). En Foo Fighters is gewoon aantrekkelijk voor de verkoop, er was ook veel kritiek dat er te weinig gitaar headliners waren dit jaar. Dus dat killen ze daar ook gelijk mee. Het zou me niet verbazen dat ze er gewoon voor gaan als het mogelijk is.
Maar er zijn toch zoveel betere stadionrockbands dan de FF? Als ik lees dat ze op Pinkpop (en andere festivals) een halfuurtje covers spelen dan is dat toch belachelijk voor een headliner? Ik ben best voor een mainstream stadionrockband als headliner, maar de FF zijn wat mij betreft iets teveel een vergane-glorieband. Zou denk ik met de huidige programmering ook niet meer passen.
Eens wat betreft die covers ja… maar het is en blijft een band wat gewoon verkoopt. Dus als ze FF zo kunnen oprapen dan heb je bijna gegarandeerd een uitverkocht festival. En genoeg mensen die er wel blij mee zouden zijn.
Voor mij hoeft het ook niet echt @ Lowlands. Al kan FF het wel, dat hebben ze bewezen op Pinkpop 2011 wat voor mij nog steeds een van de betere concerten ooit is geweest die ik heb meegemaakt.