JeroenJ wrote:
Loveless wrote:
Kereltje wrote:
De vijver met metalheadliners is niet enorm groot, beide festivals liggen 500km uit elkaar, en er was al op voorhand aangekondigd dat het geen zware concurrentieslag zou worden tussen Hellfest en Download. Lijkt me nog vrij plausibel hoor. Afspreken om 2 headliners te delen, en elk een grote klepper als exclusive te hebben.
Ben wel benieuwd hoe ze dat dan met Volbeat doen, headliner op Download FR, sub op Hellfest?
Zat vd week ook de afstand al op te zoeken en het is niet dat ze in elkaars achtertuin zitten nee…
Zal wel genoeg dezelfde boekingen zijn, wat Kereltje zegt klopt denk ik redelijk. Hellfest heeft meer podia, dus kans op Volbeat sub of afsluiter op een ander podia.
Verder dit festival, heeft iemand hier ervaringen mee? Elke jaar liegt die line-up er niet om, maar ik hoor dat o.a. de sanitaire voorziening daar 10x niks zijn en het eten zwaar beneden peil.
Ik heb het nog een beetje als plan B als mn tripje naar Download niet door kan gaan. Maar eigenlijk is het dan meer plan C en zie ik eerder bv. Download FR in de picture komen. Veel hangt gewoon weer af van de headliner. Bij beide festivals zie ik sowieso 1 groot minpunt: Fransen.
Laatst nog in Parijs geweest en het zijn en blijven gewoon onwijs stugge mensen