FR Hellfest 2016

Dit zijn zo van die posters die je graag wil geloven maar het realisme zegt dat dit toch wel niet kan hoor.
Linkin Park zou ik raar vinden, Metallica betwijfel ik sterk en ac dc denk ik echt wel niet.

En dan staat deze ook in die open dir

Stukken aannemelijker en staat weer niet op de andere poster. Wel grappig, een fake op je eigen server hebben staan. Overijverige stagiaire?

Dit zijn zo van die posters die je graag wil geloven maar het realisme zegt dat dit toch wel niet kan hoor.
Linkin Park zou ik raar vinden, Metallica betwijfel ik sterk en ac dc denk ik echt wel niet.

Om nog maar niet te spreken van, de voor mij opvallendste naam, Savatage!!!

Ik snap echt niet zo goed waarom je als organisatie een fake op je website plaatst maar toegegeven het kan haast niet anders dan fake zijn.

Kortom:

Waarschijnlijk onzin:
De gehele poster

Waarschijnlijk legit:
- Black Sabbath
- Five Finger Death Punch
- Megadeth

Nog een reden waarom dat een fake moet zijn: deze affiche is echt 3-4 keer zo duur als de gewoonlijke lineup van Hellfest.

Kortom:

Waarschijnlijk onzin:
De gehele poster

Waarschijnlijk legit:
– Black Sabbath
– Five Finger Death Punch
– Megadeth
Volgens Zegut zijn Rammstein, Bon Jovi, Linkin Park en Def Leppard correct.
Black Sabbath was hij al vroeg mee.
Metallica en AC/DC komen volledig uit het niets, waren geen gerucht voor Hellfest. (btw, wel ergens gezien voor Rock in Rio Lissabon, waar het nog stil is)

Kortom:

Waarschijnlijk onzin:
De gehele poster

Waarschijnlijk legit:
– Black Sabbath
– Five Finger Death Punch
– Megadeth
Volgens Zegut zijn Rammstein, Bon Jovi, Linkin Park en Def Leppard correct.
Black Sabbath was hij al vroeg mee.
Metallica en AC/DC komen volledig uit het niets, waren geen gerucht voor Hellfest. (btw, wel ergens gezien voor Rock in Rio Lissabon, waar het nog stil is)

Delen ze dus Rammstein met Download FR.

Verwacht ook wel dat er iets meer klopt van de poster, bedoelde meer dat de poster an sich een fake is, in de acts zit vaak bij iedere fake poster wel een kern van waarheid. Op basis van wat er 'openstaat' bij Hellfest wijst het iig op FFDP, Black Sabbath en Megadeth.

Whyyyyyyyyy http://festileaks.com/2015/10/metallica-acdc-rammstein-en-meer-naar-hellfest-2016/

Het is niet echt professioneel ieder fake postertje op je frontpage te gooien imho...

2 mooie nieuwsberichten na elkaar ook zo, manmanman. En dan bij die andere zetten dat zelfs ná het 'uitlekken' van Sabbath het postertje nog niet als nep kan worden afgedaan....

Maar, ontopic; wát een lijst. Erg sterk, vooral in de breedte. Moet nog zien of/hoe Download FR (én UK) hier overheen gaan.

Komt er nog een 3e headliner of wordt het een co-head constructie met acts uit de 2e en 3e rij?

Maar, ontopic; wát een lijst. Erg sterk, vooral in de breedte. Moet nog zien of/hoe Download FR (én UK) hier overheen gaan.

Komt er nog een 3e headliner of wordt het een co-head constructie met acts uit de 2e en 3e rij?

Is moeilijk op te maken uit het persbericht dat erbij staat, maar het klinkt alsof er enkel nog kleinere namen toegevoegd zullen worden.

Maar inderdaad, erg sterk. Alleen al met dat laatste blokje namen (vanaf Refused) kan je een festival maken waar ik blind tickets voor zou kopen. Ik hoop van harte dat Dour (net als vorig jaar) rijkelijk uit die hardcore en stoner acts plukt.

Loveless wrote:

Is moeilijk op te maken uit het persbericht dat erbij staat, maar het klinkt alsof er enkel nog kleinere namen toegevoegd zullen worden.

Maar inderdaad, erg sterk. Alleen al met dat laatste blokje namen (vanaf Refused) kan je een festival maken waar ik blind tickets voor zou kopen. Ik hoop van harte dat Dour (net als vorig jaar) rijkelijk uit die hardcore en stoner acts plukt.

Ik vind t bovenin ook vrij sterk, dikke lading acts die doorkunnen als subhead, en toch met Rammstein en Sabbath nog acts van wereldfaam (ook al is Rammstein niet exclusief). Maar in de 'kleine lettertjes' zit ook nog veel moois; Melvins, Paradise Lost, Joe Satriani, Heidevolk, etc

Lekkere line up hoor, zou hier best eens naar toe willen. Valt het jullie ook op hoe laag Volbeat staat? Hier blijkbaar niet zo heel populair dus.

Whyyyyyyyyy http://festileaks.com/2015/10/metallica-acdc-rammstein-en-meer-naar-hellfest-2016/

Het is niet echt professioneel ieder fake postertje op je frontpage te gooien imho…

Ja joh. What the fuck Festileaks? Als jullie zo'n neppe poster al serieus nemen weet ik echt niet waar dit naartoe gaat. Logisch nadenken, hier staan zo'n 7/8 headliners op...

OT: Hele dikke lineup! Als dit dichterbij was was ik er zeker bij geweest. Dat laatste blokje namen is echt prachtig..

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread