Down The Rabbit Hole 2021 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Down The Rabbit Hole 2021 – Nieuws & Geruchten

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 70)
  • Auteur
    selurxela
    Bijdrager

Wat is er eigenlijk met Lana del Rey gebeurd? Is die ziek oid?

0
    Processierups
    Bijdrager

Wat is er eigenlijk met Lana del Rey gebeurd? Is die ziek oid?

Concert in Ziggo Dome ging niet door vanwege ziekte. En een paar weken daarna werd alles gecanceld vanwege corona. En tegelijk was er nog het bericht dat er een nieuw album zou komen.

0
    mdekens
    Bijdrager

Oh jongens ik heb zoveel behoefte aan een festival… Ik mag toch hopen dat we in 2021 wel los kunnen. Stiekem hoop ik eind dit daar al.

0
    Raskolnikov
    Bijdrager

Oh jongens ik heb zoveel behoefte aan een festival… Ik mag toch hopen dat we in 2021 wel los kunnen. Stiekem hoop ik eind dit daar al.

Oh ja, enorm…. De wetenschap dat we normal gesproken over twee weken zouden neerstrijken in Beuningen is wel heftig…

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we het volgend jaar dubbel en dwars gaan goedmaken.

Zou het wel leuk vinden om al eens een update over het programma te krijgen. Zoals BKS al gedaan heeft.

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-21 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19-21 / Rockin Park 05-10-12

0
    mdekens
    Bijdrager

Ja klopt, ik vind uit marketingtechnisch oogpunt dat ze daarin ook wel verplicht zijn om af en toe een update te geven. Af en toe een naampje zou wel fijn zijn. 2021 editie zal ook wel uitverkopen denk ik, iedereen heeft zoveel behoefte aan je klote te voelen met zn allen.

0
    mmax
    Bijdrager

Volgend jaar Tyler the creator, tame Impala en the gorrillaz de headliners?:-)

Sziget-14 15 16, PP-14, RW-16, MELT-17 BKS-18 DTRH-16-17-19

0
    mdekens
    Bijdrager

Tyler, Gorillaz, Disclosure dan maar? Ik denk dat Gorillaz wat te groot is eerlijk gezegd, maar met de aankondiging van Werchter een klein kansje?

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

Gorillaz zou een coup zijn voor Down The Rabbit Hole ja, maar zou wel helemaal passen qua sfeer. Dan zou dat, naast een QOTSA en Nick Cave, wel meteen de duurste headliner zijn die ze al hadden. (En Tyler zal ook niet afzakken voor een pannenkoek).

Dus ook al vrees ik voor het kostenplaatje, ik duim mee. 🙂 Want met Gorillaz heb je meteen ook een hele rits interessante ‘voorprogramma’s’ op de lineup. Het helpt misschien wel dat Gorillaz al eens op Lowlands stond, en Damon al eens op DTRH.

0
    mdekens
    Bijdrager

Ben ook wel benieuwd wanneer er iets bekend wordt gemaakt. Zal niet heel lang meer duren, denk ik zo.

0
    Yannick
    Bijdrager

Gorillaz – Disclosure – Tyler, The Creator
    Beck – FKA Twigs – HAIM
    Kacey Musgraves – Royal Blood – Wilco

Tame Impala gaat natuurlijk ook weer touren volgend jaar en aangezien ze niet BKS zullen staan en maar pas op Lowlands…

1+
    wenteldave
    Bijdrager

Tame Impala gaat natuurlijk ook weer touren volgend jaar en aangezien ze niet BKS zullen staan en maar pas op Lowlands…

Komen ze met een losse show naar de Ziggo Dome…

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

1+
    Timmetje
    Bijdrager

Beck – FKA Twigs – HAIM

Dat zou voor mij de keuze tussen Werchter en DTRH volgend jaar makkelijk maken. Met én Tyler én Gorillaz én Twigs (en het feit dat Lamar waarschijnlijk niet naar Werchter gaat) gaat het dan sowieso DTRH worden. Helemaal als de rest van het programma grotendeels gelijk blijft aan 2020!

0
    nitotheno
    Bijdrager

Beck – FKA Twigs – HAIM

Dit zou wel echt een heel lekker lijstje zijn.

Pinkpop '11, '14 // Best Kept Secret '13, '18, '19, '20 // WOO HAH! '18, '19, '20 // Lowlands '09, '16, '17, '18, '19, '20.

0
    mdekens
    Bijdrager

Nou kom op met die namen. Ben wel toe aan wat festivalnieuws.

0
    nitotheno
    Bijdrager

Nou kom op met die namen. Ben wel toe aan wat festivalnieuws.

En nog steeds niets 😥

Wat mij betreft mogen ze vrijwel het affiche van dit jaar kopiëren naar volgend jaar. Zat afgelopen week weer eens te kijken naar het lijstje wat ze al hadden en wat was dat lekker zeg. Had echt even weer een baal moment van dat het afgezegd was.

Pinkpop '11, '14 // Best Kept Secret '13, '18, '19, '20 // WOO HAH! '18, '19, '20 // Lowlands '09, '16, '17, '18, '19, '20.

0
    mdekens
    Bijdrager

Heeee, roering in dit topic! Eens hoor, het duurt wel vrij lang. Zou ook kunnen betekenen dat het festival misschien nog wil wachten op financiele steun o.i.d.? Ik heb zelf wel een bericht van ze gekregen dat de tickets die zijn gekocht met gespreid betalen, in 2 termijnen in 2021 worden afgeschreven.

0
    Raskolnikov
    Bijdrager

Normaal gesproken zou er in deze periode (eind november, begin december) de eerste batch met namen gedropt worden vanuit DTRH. Maar ja, wat is normaal.

Toch zou je denken dat er op niet al te lange termijn nieuws zou komen. Andere festivals hebben immers al een deel van de line-up bekend. Als ze al eens zouden laten weten welke acts van het affiche van vorig jaar terugkomen?

Ik ben er weer helemaal klaar voor. Om alvast af te trappen qua verwachtingen: ik gok dat Gorillaz dit jaar op DTRH staan. En duimen dat FKA Twigs er gewoon weer is.

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-21 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19-21 / Rockin Park 05-10-12

0
    Indiaantje89
    Bijdrager

Als Gorillaz en FKA TWigs er beide staan dan koop ik weer een kaartje

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

We kunnen er best vanuit gaan dat van de grotere namen Tyler, The Creator, Disclosure, FKA Twigs, Beck, Haim er allemaal weer zullen staan niet? Helaas nog geen spoor van Wilco en Kacey Musgraves.

Misschien ook even opgooien: The War On Drugs als derde headliner? Die staat ver genoeg van feestelijke Disclosure en de hiphopheid van Tyler, maar is ook een headliner die past op het festival. Sterker: ze stonden er al eens als headliner, toen ze nog niet de Ziggo band waren die ze nu zijn. Zijn ook in de buurt, maar lijken me niet te touren rond Pinkpop en op Lowlands stonden ze net.

1+
    Indiaantje89
    Bijdrager

We kunnen er best vanuit gaan dat van de grotere namen Tyler, The Creator, Disclosure, FKA Twigs, Beck, Haim er allemaal weer zullen staan niet? Helaas nog geen spoor van Wilco en Kacey Musgraves.

Misschien ook even opgooien: The War On Drugs als derde headliner? Die staat ver genoeg van feestelijke Disclosure en de hiphopheid van Tyler, maar is ook een headliner die past op het festival. Sterker: ze stonden er al eens als headliner, toen ze nog niet de Ziggo band waren die ze nu zijn. Zijn ook in de buurt, maar lijken me niet te touren rond Pinkpop en op Lowlands stonden ze net.

Als je die namen noemt dan ga ik weer twijfelen.

TWOD leuke band, maar ben er ook niet extreem lyrisch over. Tyler is mijn ding niet. Disclosure is leuk maar ook niet om een kaartje te kopen. En Wilco zal een flink gemis zijn bedenk ik me nu. Beck vind ik dan weer oersaai.

0
    Yannick
    Bijdrager

Vorig jaar was er heel veel sprake van Royal Blood ook, niet vergeten.

0
    Raskolnikov
    Bijdrager

The War on Drugs is zeker een optie ja. Zou ook best mooi zijn.

Tyler mag van mij wel blijven staan. Zelfs Disclosure, waar ik eerst niets mee had, zou ik wel oke vinden. Dat laatste album vond ik best prima.

En Placebo zou ik ook geweldig vinden!

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door Raskolnikov.

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

Wat denken jullie: volgende maand eindelijk namen van deze konijnen? Wordt tijd.

0
    Timmetje
    Bijdrager

Viel me ook al op dat DTRH miste op deze poster vorige maand.

Het is ook zowat het festival dat het stilste blijft op dit moment. Ik zie een DTRH 2021 eigenlijk niet gebeuren.

0
    wenteldave
    Bijdrager

Viel me ook al op dat DTRH miste op deze poster vorige maand.

Het is ook zowat het festival dat het stilste blijft op dit moment. Ik zie een DTRH 2021 eigenlijk niet gebeuren.

Niet ieder evenement past op die poster, hè. Staat nota bene “zoals”.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 70)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.