Martijn wrote:
mdekens wrote:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de line-ups van 2021 beter zullen zijn dan die van 2020. De meeste goede namen van 2020 zullen worden overgeheveld + een zak met grote namen die in 2021 al vast stonden om te toeren. Ik verwacht dan ook dat 2022 een stuk minder sterk jaar zal worden voor elk festival.
Maurits Westerik heeft in de Machine podcast van 3voor12 aangegeven dat iig de grotere namen hun festivaltours van 2021 naar 2022 verplaatsen. Ik zou er iig vanuit gaan dat alle lineups grotendeels hetzelfde blijven, met paar toevoegingen ten opzichte van 2020.
Tame Impala en Gorillaz hebben dat klaarblijkelijk niet gedaan, maar ik kan mij voorstellen dat een groot aantal dit wel doen ja. Het is natuurlijk een beetje koffiedik kijken hoor, maar ik denk zeker dat begin 2020 al een aantal namen voor 2021 zijn bevestigd, ver voordat de editie van 2020 zal plaatsvinden. Misschien zelfs al 2 jaar vooruit, daarom denk ik niet dat we komende editie zoveel zullen merken van die hap uit het budget. Daarom niet helemaal eens met
@Processierups .