Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Heeee, roering in dit topic! Eens hoor, het duurt wel vrij lang. Zou ook kunnen betekenen dat het festival misschien nog wil wachten op financiele steun o.i.d.? Ik heb zelf wel een bericht van ze gekregen dat de tickets die zijn gekocht met gespreid betalen, in 2 termijnen in 2021 worden afgeschreven.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Normaal gesproken zou er in deze periode (eind november, begin december) de eerste batch met namen gedropt worden vanuit DTRH. Maar ja, wat is normaal.

Toch zou je denken dat er op niet al te lange termijn nieuws zou komen. Andere festivals hebben immers al een deel van de line-up bekend. Als ze al eens zouden laten weten welke acts van het affiche van vorig jaar terugkomen?

Ik ben er weer helemaal klaar voor. Om alvast af te trappen qua verwachtingen: ik gok dat Gorillaz dit jaar op DTRH staan. En duimen dat FKA Twigs er gewoon weer is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
We kunnen er best vanuit gaan dat van de grotere namen Tyler, The Creator, Disclosure, FKA Twigs, Beck, Haim er allemaal weer zullen staan niet? Helaas nog geen spoor van Wilco en Kacey Musgraves.

Misschien ook even opgooien: The War On Drugs als derde headliner? Die staat ver genoeg van feestelijke Disclosure en de hiphopheid van Tyler, maar is ook een headliner die past op het festival. Sterker: ze stonden er al eens als headliner, toen ze nog niet de Ziggo band waren die ze nu zijn. Zijn ook in de buurt, maar lijken me niet te touren rond Pinkpop en op Lowlands stonden ze net.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
We kunnen er best vanuit gaan dat van de grotere namen Tyler, The Creator, Disclosure, FKA Twigs, Beck, Haim er allemaal weer zullen staan niet? Helaas nog geen spoor van Wilco en Kacey Musgraves.

Misschien ook even opgooien: The War On Drugs als derde headliner? Die staat ver genoeg van feestelijke Disclosure en de hiphopheid van Tyler, maar is ook een headliner die past op het festival. Sterker: ze stonden er al eens als headliner, toen ze nog niet de Ziggo band waren die ze nu zijn. Zijn ook in de buurt, maar lijken me niet te touren rond Pinkpop en op Lowlands stonden ze net.
Als je die namen noemt dan ga ik weer twijfelen.

TWOD leuke band, maar ben er ook niet extreem lyrisch over. Tyler is mijn ding niet. Disclosure is leuk maar ook niet om een kaartje te kopen. En Wilco zal een flink gemis zijn bedenk ik me nu. Beck vind ik dan weer oersaai.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vorig jaar was er heel veel sprake van Royal Blood ook, niet vergeten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
The War on Drugs is zeker een optie ja. Zou ook best mooi zijn.

Tyler mag van mij wel blijven staan. Zelfs Disclosure, waar ik eerst niets mee had, zou ik wel oke vinden. Dat laatste album vond ik best prima.

En Placebo zou ik ook geweldig vinden!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Wat denken jullie: volgende maand eindelijk namen van deze konijnen? Wordt tijd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Viel me ook al op dat DTRH miste op deze poster vorige maand.



Het is ook zowat het festival dat het stilste blijft op dit moment. Ik zie een DTRH 2021 eigenlijk niet gebeuren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Viel me ook al op dat DTRH miste op deze poster vorige maand.



Het is ook zowat het festival dat het stilste blijft op dit moment. Ik zie een DTRH 2021 eigenlijk niet gebeuren.
Niet ieder evenement past op die poster, hè. Staat nota bene "zoals".
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
https://www.gelderlander.nl/west-maas-en-waal/pleinpop-gaat-dit-jaar-niet-door-down-the-rabbit-hole-denkt-dat-veilig-feesten-zonder-1-5-meterregel-kan~a6166a04/

Een teken van leven uit Beuningen. Uiteraard geen garantie dat het gaat lukken, maar men is er mee bezig en ze hebben er bij Mojo vertrouwen in. Althans dat zeggen ze....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Andere festivals zijn zekerder van hun zaak. Down the Rabbit Hole-organisator Mojo gaat er zelfs van uit in het eerste weekend van juli een veilig en verantwoord festival te kunnen houden zonder 1,5 metermaatregel. Of bezoekers daarvoor een sneltest moeten doen of een vaccinatiebewijs moeten kunnen tonen is aan de politiek, zegt Bente Bollmann van Mojo.

Dat is nogal een uitspraak.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ja begint nu een beetje surrealistisch te worden. Kijk optimisme niets mis mee... maar dit soort uitspraken komen nogal naïef over.

En zo zeker van hun zaak zijn ze niet, want hoeveel namen zijn er bekend gemaakt? Misschien hun manier van druk opvoeren, anders zou ik het ook niet weten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Tja zolang er geen duidelijkheid over het programma wordt verschaft moet ik het uiteraard ook nog zien. En zelfs als dat wel gebeurt, zijn er nog genoeg haken en ogen.

Lowlands was van plan om in februari het programma bekend te maken. Aangezien DTRH eerder is, zou je denken dat het daar ook niet lang meer duurt.

Maar zelfs met de eerste namen bekend zal er altijd een voorbehoud gemaakt worden, lijkt me.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Manier om nog wat kaarten proberen te verkopen. Een andere verklaring voor dat inderdaad 'naïeve' gedrag heb ik niet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Manier om nog wat kaarten proberen te verkopen. Een andere verklaring voor dat inderdaad ‘naïeve’ gedrag heb ik niet.

Ze zeiden vorig jaar dat het al nagenoeg uitverkocht was.

Je kunt zelfs niet eens kaartjes kopen op dit moment (als ik het goed zie), dus dat zal de reden niet zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Tja zolang er geen duidelijkheid over het programma wordt verschaft moet ik het uiteraard ook nog zien. En zelfs als dat wel gebeurt, zijn er nog genoeg haken en ogen.

Lowlands was van plan om in februari het programma bekend te maken. Aangezien DTRH eerder is, zou je denken dat het daar ook niet lang meer duurt.

Maar zelfs met de eerste namen bekend zal er altijd een voorbehoud gemaakt worden, lijkt me.
Lowlands zal ook nog wat langer duren denk ik. Maar daar snap ik nog enigzins dat er een klein beetje hoop voor is. En zelfs dat is behoorlijk optimistisch.

Man flashbacks naar vorig jaar... Paaspop zal wel niet doorgaan... maar Juni/Juli moet wel haalbaar zijn toch??? (de waarheid heeft het inmiddels wel ingehaald.. zucht).

IK WIL GODVERDOMME LINE-UPS ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
wenteldave wrote:
Manier om nog wat kaarten proberen te verkopen. Een andere verklaring voor dat inderdaad ‘naïeve’ gedrag heb ik niet.

Ze zeiden vorig jaar dat het al nagenoeg uitverkocht was.

Je kunt zelfs niet eens kaartjes kopen op dit moment (als ik het goed zie), dus dat zal de reden niet zijn.
Sinds wanneer koopt DTRH zonder ook maar een enkele naam uit? Dat je nu geen kaartjes kan kopen, zegt overigens niks daarover. Zijn ook andere festivals die nog geen eens in de verkoop zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Raskolnikov wrote:

wenteldave wrote:
Manier om nog wat kaarten proberen te verkopen. Een andere verklaring voor dat inderdaad ‘naïeve’ gedrag heb ik niet.


Ze zeiden vorig jaar dat het al nagenoeg uitverkocht was.

Je kunt zelfs niet eens kaartjes kopen op dit moment (als ik het goed zie), dus dat zal de reden niet zijn.

Sinds wanneer koopt DTRH zonder ook maar een enkele naam uit? Dat je nu geen kaartjes kan kopen, zegt overigens niks daarover. Zijn ook andere festivals die nog geen eens in de verkoop zijn.

De meeste tickets zijn al verkocht tijdens de verkoop van de 2020 editie hé, waarvoor we de meenste namen wel kenden. En toen verliep de verkoop blijkbaar erg goed.

Ik mis de tijd toen we nog collectief klaagden over 'OMG waar is de derde headliner naast Tyler en Disclosure. KOMEN ER GEEN GROTE NAMEN MEER BIJ DAN. En jammer: Romy is maar een DJ-set, flauw!' Maar zoals Indiaantje zegt: drop gewoon wat namen, al is het maar voor het korte shotje adrenaline. Als je zegt dat je doorgaat, kan je dat ook wel doen toch.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Raskolnikov wrote:
Tja zolang er geen duidelijkheid over het programma wordt verschaft moet ik het uiteraard ook nog zien. En zelfs als dat wel gebeurt, zijn er nog genoeg haken en ogen.

Lowlands was van plan om in februari het programma bekend te maken. Aangezien DTRH eerder is, zou je denken dat het daar ook niet lang meer duurt.

Maar zelfs met de eerste namen bekend zal er altijd een voorbehoud gemaakt worden, lijkt me.

Lowlands zal ook nog wat langer duren denk ik. Maar daar snap ik nog enigzins dat er een klein beetje hoop voor is. En zelfs dat is behoorlijk optimistisch.

Man flashbacks naar vorig jaar… Paaspop zal wel niet doorgaan… maar Juni/Juli moet wel haalbaar zijn toch??? (de waarheid heeft het inmiddels wel ingehaald.. zucht).

IK WIL GODVERDOMME LINE-UPS ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier ook.... al is het maar hoop op een festival dat daardoor weer gaat leven.

Overigens zitten er maar 6,5 week tussen DTRH en LL. Denk niet dat het veel verschil gaat maken. Denk dat ze allebei wel of allebei niet kunnen doorgaan. Tenzij Mojo zelf besluit de stekker voor dit jaar uit DTRH te halen en te focussen op LL.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken