Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Denk dat het ofwel een cancel ofwel een soort van uitstel zal worden. Want ook Rock Werchter kijkt er natuurlijk naar om in september nog iets te doen. Wie weet in tandem met ook DTRH. Zou de lange stilte ook verklaren (net zoals bij Pinkpop trouwens).

 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
ja bicep is postponed op dtrh

maar dat is dus niet omdat bicep zn hele tour heeft afgezegd.

dus om een andere reden...........

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Ik blijf het toch vreemd vinden, deze radiostilte. Andere Mojofestivals zijn al uitgesteld naar volgend jaar, North Sea Jazz en Woo Hah. Die nota bene na DTRH 2021 zouden plaatsvinden. Ook Pinkpop al uitgesteld, al is dat niet zo vreemd, gezien de afhankelijkheid van dat festival van grote namen (vaak uitr de VS) en de vroege datum (nog in juni).

Het feit dat DTRH nog steeds niet is gecancelled, in combinatie met de positieve verwachtingen die Bente Bollman al een paar keer heeft uitgesproken in de Gelderlander doet hopen. Wordt een festival met namen die ze al in gedachten hadden voor die andere geannuleerde festivals die wel nog beschikbaar zijn voor Mojo in deze periode? Met een zware Europese line-up?

Ik vind het lastig in te schatten. Ook omdat je weet dat het allemaal wellicht niet erg realistisch is nu te verwachten dat het toch door gaat.... Maar het feit dat er nog geen streep doorheen is, blijft vreemd dan.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Ik wil geen partypooper zijn... maar DTRH kan en zal toch niet door gaan deze zomer. Of het moet een semi-lite line-up krijgen als een soort fieldlab event. Maar anders zie ik er weinig in.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Ik wil geen partypooper zijn… maar DTRH kan en zal toch niet door gaan deze zomer. Of het moet een semi-lite line-up krijgen als een soort fieldlab event. Maar anders zie ik er weinig in.
Mee eens hoor. Ik zie het gewoon somber in. Maar ik begrijp deze strategie niet helemaal. Waar wachten ze op?

 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Misschien zijn ze idd in overleg om een soort van fieldlap voor festivals te worden. In welke vorm, met welke line up dan ook, ik ben erbij!

 
12 nov 2016
650
389
Ohja, mij was verteld dat de gemiddelde DTRH bezoeker erheen gaat om zijn/haar hopje te hippen, en om zijn eigen stem boven die van de muziek te horen. In dat opzicht kan dit zeker door als Fieldlab festival, want de lineup maakt dan toch geen reet uit.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
De hipje hopje opmerking! Dat was alweer een tijd geleden.

Maar ik zou het wel fijn vinden als er op korte termijn duidelijkheid verschaft gaat worden. Ook als het slecht nieuws is. Want die kans is natuurlijk het grootst.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat het een soort fieldlab wordt met 30.000+ mensen. Ofwel het gaat door (in afgeslankte vorm) of het wordt uitgesteld. Waarbij de kans op scenario 1 ruimschoots het grootst is. Maar ik denk niet dat het een experiment wordt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Festivals zijn dan ook geen gecontroleerde omgeving. Het gaat door of het gaat niet door, simpel. En gezien het tempo van de vaccinaties, zie ik dat niet gebeuren - ook voor Lowlands niet, denk ik. Maar we zullen zien.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747

Binnen twee weken uitsluitsel. Klinkt niet heel hoopgevend dit, maar dat was wel beetje te verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Wél onder het garantiefonds vallen betekende hier dus het beslismoment later leggen dan de reeds geannuleerde/uitgestelde juni festivals die niet onder dat fonds vielen. Ergens klinkt dat logisch. Dat fonds is er tenslotte zodat de voorbereidingen 'gewoon' gedaan kunnen worden omdat ze financieel afgedekt zijn. Er wordt de laatste week door de overheid iets meer gesproken over hoe ze gefaseerd willen afbouwen tot aan of tot en met de zomer. Wellicht dat er na vanavond weer meer duidelijkheid is over hoe dat eruit gaat zien. Ik snap dat je dat stappenplan meeneemt in je strategie, en dat het beslismoment dus ergens tussen nu en eind april gaat liggen...
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik wil geen partypooper zijn... maar DTRH kan en zal toch niet door gaan deze zomer. Of het moet een semi-lite line-up krijgen als een soort fieldlab event. Maar anders zie ik er weinig in.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze gaan voor uitstel in het najaar/september als het in juli niet kan. Verklaart ook de radiostilte want dat is natuurlijk veel geregel ...en nee, ik kan de bron niet noemen ;-)

Nu wee ik hoe Mark Rutte zich voelt...hehe
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Joslittel

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
De tijdelijke stop op het Janssen vaccin zal geen positief effect hebben op het doorgaan in de eerste week van juli ben ik bang....
Interessant die mogelijke verplaatsing naar de nazomer/herfst. Liever uitstel dan niet doorgaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik heb echt een déjà vu cfr. AZ.

Dat zal dan toch met een zeer afgekalfd programma zijn gezien het aantal festivals dat in VS ook die periode al hebben postgevat.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Het stappenplan richting opening van de maatschappij bekijkend is het onmogelijk dat DTRH doorgaat op de geplande datum....
 

Appelijsje

Playlistbediener
12 apr 2021
5
19

Binnen twee weken uitsluitsel. Klinkt niet heel hoopgevend dit, maar dat was wel beetje te verwachten.

Weekend na Lowlands op het terrein van LL.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken