Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22


Down The Rabbit Hole 2021

Datum:
2 t/m 4 juli 2021 27 t/m 29 augustus 2021
Locatie: De Groene Heuvels, Beuningen Evenemententerrein Walibi Holland Biddinghuizen
Genre(s): alternatief, rock, pop, dance, elektronisch, indie, folk
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Helaas gaat Down The Rabbit Hole 2020 niet door i.v.m het Covid-19 virus.

We verlieten 2020 met deze namen:
Tyler, The Creator
Disclosure
Beck
Fka Twigs
Haim
Kacey Musgraves
Wilco
Banks
Avalon Emerson
Bicep Live
Big Thief
Black Pumas
Bomba Estereo
Bombay Bicycle Club
Brittany Howard
Cage The Elephant
Charli Xcx
Clairo
Donnie
Girl In Red
Hot Chip
Idles
Jehnny Beth
Jungle By Night
Kate Tempest
Loyle Carner
Naaz
Polo & Pan
Romy
Sam Fender
Stickyfingers
Thomas Azier
Tierra Whack
Tones And I
Two Door Cinema Club
Whitney
Afrodeutsche
Boy Pablo
Gigi Masin
Ki/ki
Klangstof
Kojey Radical
Joy Crookes
Kumbia Boruka
L’impératice
Mama Snake
Men I Trust
The Murder Capital
Muthoni Drummer Queen
Pongo
Santrofi
Steam Down
Tyler Childers
Whispering Sons
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Hopelijk kunnen ze een paar van de pareltjes meenemen na volgend jaar (Tyler, FKA Twigs, Beck, Idles, Kate tempest, Charli XCX). Ik houd iniedergeval mijn kaartje tot 2021
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.612
Was eigenlijk ook best hyped voor Disclosure met die nieuwe EP. Die mogen van mij ook wel terugkomen (tenzij ze een betere electronische act kunnen boeken, heb nog genoeg wat ik wil zien haha)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
904
752
Ik hoop zelf vooral dat Tyler, Disclosure en Clairo weer worden geboekt. Deze acts waren de grootste reden dat ik mijn Woo hah ticket verkocht had en een DTRH gekocht had.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Justice op DRTH!

Inderdaad, waar haal je dit vandaan? Of is het wishful thinking?

Zou ik wel heel erg tof vinden!

Ik zou het juist heel fijn vinden in plaats van Disclosure haha, maar dat is een kwestie van smaak ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Raskolnikov wrote:
Ik zou het juist heel fijn vinden in plaats van Disclosure haha, maar dat is een kwestie van smaak
1f609.svg


Laten we gewoon allebei doen!
1f609.svg

Deal!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Wat is het hier rustig in het konijnenhol? Ik had verwacht dat jullie met de aankondigingen van de Primavera's en Roskilde al met mooie lijstjes zouden komen.
Zelfs nog geen discussie over wel/niet Tame Impala?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de line-ups van 2021 beter zullen zijn dan die van 2020. De meeste goede namen van 2020 zullen worden overgeheveld + een zak met grote namen die in 2021 al vast stonden om te toeren. Ik verwacht dan ook dat 2022 een stuk minder sterk jaar zal worden voor elk festival.

Maargoed, veel te ver vooruit gekeken natuurlijk.

Tyler, The creator, FKA Twigs, Disclosure, Beck en Charlie XCX zullen hoogstwaarschijnlijk wel spelen, die staan ook op andere festivals. Nieuwe headliners zijn Gorillaz en Tame Impala. Zou toch een stunt zijn, maar het zal wel niet.

Grootste afvaller lijkt mij Wilco te zijn, zoals het nu lijkt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.332
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de line-ups van 2021 beter zullen zijn dan die van 2020. De meeste goede namen van 2020 zullen worden overgeheveld + een zak met grote namen die in 2021 al vast stonden om te toeren. Ik verwacht dan ook dat 2022 een stuk minder sterk jaar zal worden voor elk festival.

Maargoed, veel te ver vooruit gekeken natuurlijk.

Tyler, The creator, FKA Twigs, Disclosure, Beck en Charlie XCX zullen hoogstwaarschijnlijk wel spelen, die staan ook op andere festivals. Nieuwe headliners zijn Gorillaz en Tame Impala. Zou toch een stunt zijn, maar het zal wel niet.

Grootste afvaller lijkt mij Wilco te zijn, zoals het nu lijkt.

Ik dacht dat Wilco al ergens bevestigd was voor volgend jaar niet? Kan het alleen niet meer terugvinden, dus misschien zag ik spoken haha.

Ik vrees meer voor Kacey Musgraves, Haim, Britanny Howard en Big Thief...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Je vreest voor dat ze niet meer gaan optreden? Ik zou die drie niet zo erg vinden eigenlijk, Big Thief zou ik wel gaan missen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.332
Je vreest voor dat ze niet meer gaan optreden? Ik zou die drie niet zo erg vinden eigenlijk, Big Thief zou ik wel gaan missen.

Ja, het lijkt erop dat we die niet gaan terugzien in 2021. Vind het vooral jammer voor Musgraves, nu die eindelijk de oversteek naar Europa zou maken voor wat shows. Was ik wel benieuwd naar...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de line-ups van 2021 beter zullen zijn dan die van 2020. De meeste goede namen van 2020 zullen worden overgeheveld + een zak met grote namen die in 2021 al vast stonden om te toeren. Ik verwacht dan ook dat 2022 een stuk minder sterk jaar zal worden voor elk festival.
Maurits Westerik heeft in de Machine podcast van 3voor12 aangegeven dat iig de grotere namen hun festivaltours van 2021 naar 2022 verplaatsen. Ik zou er iig vanuit gaan dat alle lineups grotendeels hetzelfde blijven, met paar toevoegingen ten opzichte van 2020.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
mdekens wrote:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de line-ups van 2021 beter zullen zijn dan die van 2020. De meeste goede namen van 2020 zullen worden overgeheveld + een zak met grote namen die in 2021 al vast stonden om te toeren. Ik verwacht dan ook dat 2022 een stuk minder sterk jaar zal worden voor elk festival.

Maargoed, veel te ver vooruit gekeken natuurlijk.

Tyler, The creator, FKA Twigs, Disclosure, Beck en Charlie XCX zullen hoogstwaarschijnlijk wel spelen, die staan ook op andere festivals. Nieuwe headliners zijn Gorillaz en Tame Impala. Zou toch een stunt zijn, maar het zal wel niet.

Grootste afvaller lijkt mij Wilco te zijn, zoals het nu lijkt.

Ik dacht dat Wilco al ergens bevestigd was voor volgend jaar niet? Kan het alleen niet meer terugvinden, dus misschien zag ik spoken haha.

Ik vrees meer voor Kacey Musgraves, Haim, Britanny Howard en Big Thief…
Brittany Howard heeft al Europese shows met Michael Kiwanuka staan in de zomer van 2021 dacht ik. Dus die verwacht ik eigenlijk nog wel.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de line-ups van 2021 beter zullen zijn dan die van 2020. De meeste goede namen van 2020 zullen worden overgeheveld + een zak met grote namen die in 2021 al vast stonden om te toeren. Ik verwacht dan ook dat 2022 een stuk minder sterk jaar zal worden voor elk festival.

Maargoed, veel te ver vooruit gekeken natuurlijk.

Tyler, The creator, FKA Twigs, Disclosure, Beck en Charlie XCX zullen hoogstwaarschijnlijk wel spelen, die staan ook op andere festivals. Nieuwe headliners zijn Gorillaz en Tame Impala. Zou toch een stunt zijn, maar het zal wel niet.

Grootste afvaller lijkt mij Wilco te zijn, zoals het nu lijkt.

Ik denk dat die verwachting dat 2021 qua line up veel beter wordt dan 2020 moet temperen. Alle festivals moeten een groot verlies nemen op 2020, vanwege al het voorbereidende werk dat niets heeft opgeleverd. Daarnaast hebben organisatoren als Mojo en Friendly Fire ook het probleem dat veel vaste inkomsten van bijvoorbeeld de grote shows in Ziggo gemist worden. Niet voor niets dat Jan Smeets nu al spreekt over bezuinigingen komend jaar (al klaagt hij ieder jaar over de prijs van zijn headliners....). 2021 is het nieuwe 2020, met wat afvallers en toevoegingen. Dat korte stukje in VPRO's Machine-podcast geeft inderdaad wel een aardig inzicht.

Het zou kunnen dat als DTRH echt de kans krijgt om Tame Impala als gedroomde headliner te boeken dat ze dat wel gaan doen, maar dan zal Mojo/DTRH op andere kosten gaan interen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
mdekens wrote:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de line-ups van 2021 beter zullen zijn dan die van 2020. De meeste goede namen van 2020 zullen worden overgeheveld + een zak met grote namen die in 2021 al vast stonden om te toeren. Ik verwacht dan ook dat 2022 een stuk minder sterk jaar zal worden voor elk festival.

Maargoed, veel te ver vooruit gekeken natuurlijk.

Tyler, The creator, FKA Twigs, Disclosure, Beck en Charlie XCX zullen hoogstwaarschijnlijk wel spelen, die staan ook op andere festivals. Nieuwe headliners zijn Gorillaz en Tame Impala. Zou toch een stunt zijn, maar het zal wel niet.

Grootste afvaller lijkt mij Wilco te zijn, zoals het nu lijkt.

Ik denk dat die verwachting dat 2021 qua line up veel beter wordt dan 2020 moet temperen. Alle festivals moeten een groot verlies nemen op 2020, vanwege al het voorbereidende werk dat niets heeft opgeleverd. Daarnaast hebben organisatoren als Mojo en Friendly Fire ook het probleem dat veel vaste inkomsten van bijvoorbeeld de grote shows in Ziggo gemist worden. Niet voor niets dat Jan Smeets nu al spreekt over bezuinigingen komend jaar (al klaagt hij ieder jaar over de prijs van zijn headliners….). 2021 is het nieuwe 2020, met wat afvallers en toevoegingen. Dat korte stukje in VPRO’s Machine-podcast geeft inderdaad wel een aardig inzicht.

Het zou kunnen dat als DTRH echt de kans krijgt om Tame Impala als gedroomde headliner te boeken dat ze dat wel gaan doen, maar dan zal Mojo/DTRH op andere kosten gaan interen.

Miscshien, maar als ze Tame Impala krijgen zeggen ze echt geen nee tegen. Na Radiohead is dat toch hun grootste droom act. En ik denk ze Gorillaz ook zullen boeken als ze de kans lrijgen. De 2020 line up had echt wel een oppeppertje nodig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken