WK voetbal 2014

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
moet je nagaan hoe zwak het er met Nederland voor staat. Maar 3 spelers die echt de klasse hebben: Robben, Van Persie en Strootman. Strootman zwaar geblesseerd, Van Persie heel het seizoen al blessures dus nog zeker niet in vorm. Houden we Robben over, samen met nog een hele hoop spelers die nog niet op dit niveau horen...

België heeft ook Driesje Mertens nog op de plek van Mirallas. Hij deed het eerst goed bij Napoli, maar weet niet hoe het nu met m gaat
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
och kereltje, kleine blessures de meeste, zal wel over zijn als het wk begint en dan zijn ze nog meer gebrand om goed te spelen, en meestal speel je ook wel beter als je net terug bent.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Herinner me nog even aan die poule vlak voor het WK, want ik ga het echt nu nog niet invullen hoor!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Nu dat alle competities zo goed als afgelopen zijn en de (voor)selecties bekend zijn begint het hier toch echt te kriebelen!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Nu dat alle competities zo goed als afgelopen zijn en de (voor)selecties bekend zijn begint het hier toch echt te kriebelen!

alleen jammer dat ik Nederland zo weinig kansen geef :(
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Nu dat alle competities zo goed als afgelopen zijn en de (voor)selecties bekend zijn begint het hier toch echt te kriebelen!

alleen jammer dat ik Nederland zo weinig kansen geef
icon_sad.gif

Mwa. Ik kan Chili momenteel niet goed inschatten, maar ik verwacht wel een mooie strijd om de 2e plaats.

In other news: Luis Suarez is geopereerd en zou de groepsfase moeten missen Aangezien Uruguay in een pittige groep zit met Italie en Engeland zie ik hier mogelijk een titelkandidaat wegvallen...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ik zie dat ondertussen bijna iedereen de poule heeft ingevuld (alleen @gloeilamp nog niet). als er nog meer mensen zijn die mee willen doen laat maar weten!

nieuwtje: Van der Vaart gaat door een kuitblessure niet mee naar het WK
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
De hoop op een goed WK is nou niet echt toegenomen door die oefenwedstrijden..

Volgende week nog maar even m'n poule langslopen en veranderen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik zal je zo ff wachtwoord sturen, dan moet je ff naar de site. Account aanmaken naar de poule zoeken en wachtwoord gebruiken on er in te komen
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
vraagje: zitten hier nog Belgen, of enkel Nederlanders?
Gewoon om eens te zien, want de uitslagen voorspeld bij de Rode Duivels zijn erg enthousiast zeg :) Ik maak er 1)0, 2-0 en 2-2 van (die Zuid-Koreanen gaan ons liggen hebben denk ik). Of ben ik nu weer de nederige Belg?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
vraagje: zitten hier nog Belgen, of enkel Nederlanders?<br>
Gewoon om eens te zien, want de uitslagen voorspeld bij de Rode Duivels zijn erg enthousiast zeg
icon_smile.gif
Ik maak er 1)0, 2-0 en 2-2 van (die Zuid-Koreanen gaan ons liggen hebben denk ik). Of ben ik nu weer de nederige Belg?

Nou ja België heeft een heel goed team, waar relatief weinig druk op ligt dus ik denk dat ze heel ver kunnen komen als t een beetje mee zit
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
vraagje: zitten hier nog Belgen, of enkel Nederlanders?<br>
Gewoon om eens te zien, want de uitslagen voorspeld bij de Rode Duivels zijn erg enthousiast zeg
icon_smile.gif
Ik maak er 1)0, 2-0 en 2-2 van (die Zuid-Koreanen gaan ons liggen hebben denk ik). Of ben ik nu weer de nederige Belg?

Hierzo ook een Belg! Ik ben half en half optimistisch, half en half realistisch aangezien wij op papier gewoon de sterkste ploeg zijn in die poule.

Zuid-Korea gaat ons alvast niet pakken. Hun gouden generatie is volledig op pensioen, en eindigden in hun kwalificatiepoule met evenveel punten als Oezbekistan (doorgegaan op basis van doelpuntensaldo). Klinkt niet meteen angstwekkend, eerder zo'n ploeg die bij gebrek aan beter geplaatst is. Ik denk dat als we gepakt worden dat door Algerije gaat gebeuren. Hebben exact dezelfde tactiek als Tunesie vandaag (met 10 man ingraven en dan op de counter) maar dan met een kwalitatief sterkere kern.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
@gloeilamp

vergeet je niet je voorspellingen in te vullen, anders wordt het lastig de poule te winnen ;)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zat net ook te kijken ja, ik had nergens een 1e doelpuntmaker ingevuld zag ik dus dat heb ik gelijk maar even gedaan.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken