Oké, hier een paar, in willekeurige volgorde:
Neil Young Wil deze man echt eens tekeer zien gaan op een festival. 2 uur, 3 uur lang. Doe maar. En hij mag zijn gek paard meenemen.
Vampire Weekend Verradelijk vette liveband die ik helaas heb moeten missen dit jaar (de veel te kleine AB, really?). Volgend jaar op Rock Werchter, please.
Lana Del Rey Bracht wat mij betreft één van de mooiste platen van het jaar uit. Graag als headliner op BKS of DTRH ofzo. Of als Barn hoofdact op Rock Werchter.
Angel Olsen Bracht wat mij betreft één van de mooiste platen van het jaar uit. Graag in een TWO op BKS of een Barn op Rock Werchter!
Michael Stipe Loste een eerste single als solo act. Benieuwd naar hoe dit gaat uitdraaien.
Danny Bown Nog nooit gezien, maar heb het wel voor deze weirdo. Moet zijn laatste nog horen maar deze man heeft nog nooit teleurgesteld.
The Strokes Die komen elk jaar langs, ik ga er elk jaar op blijven hopen.
Pet Shop Boys Uiteraard.
Wilco Nog nooit gezien... Het moet er toch maar eens van komen zeg.
Brittany Howard (Ex?) Alabama Shakes powermadam met een album die bijna nog beter is dat die van haar band.
Desert Sessions De guitige bende van Josh Homme schijnt ook weer te gaan touren. Geen flauw idee wat dat wordt, maar het kan niet slecht zijn.
Faith No More Zouden ze weer gaan touren? Op RW15 een briljante headlinershow gespeeld (een pak beter dan de Foo's in '17).
FKA Twigs Ook nog nooit gezien, schijnt de moeite te zijn.
Ed O' Brien Als Radiohead freak sowieso benieuwd wat dit wordt.
En in een zaal:
Nick Cave & The Bad Seeds Bracht wat mij betreft de mooiste plaat van het jaar uit. Ik heb een ticket voor een conversations show, maar stiekem droom ik van een terugkeer naar de arena's met zijn slechte zaadjes.