Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eergisteren bij het concert van Panopticon mijn twee favoriete platen van hem mee kunnen nemen: The Rime of Memory & Autumn Eternal.
Had ik ook nog het geluk dat ik na de show meteen naar de merch was gelopen, want ik kreeg meteen te horen dat ik de allerlaatste kopie van The Rime of Memory had! En dat is dan ook meteen mijn allergrootste favoriet. En dan ook nog eens beide voor de zeer nette prijs van 30 euro per dubbel LP album. Super blij mee!
B-kant had jammer genoeg productiefout in eerste nummer, direct gemeld aan dunk en Zuurbegrafenis Ed. - Acid Smoke in de plaats ontvangen, mystery colour was helaas ondertussen uitverkocht
Eindelijk mooie varianten van Polygondwanaland en Im In Your Mind Fuzz van King Gizz weten te bemachtigen wat het aantal nu op 21 van de 29 platen in de collectie telt! Nog 8 te gaan dus!
Nog mensen op Record Planet in Den Bosch geweest dit weekend? Zelf een paar leuke dingen gescoord. Vooral heel erg blij met Have Heart! Bekijk bijlage 18960
Nog mensen op Record Planet in Den Bosch geweest dit weekend? Zelf een paar leuke dingen gescoord. Vooral heel erg blij met Have Heart! Bekijk bijlage 18960
Een aantal klassiekers gescoord! Allemaal eerste drukken op die Beatles plaat na dat is een tweede uit 1968. Naast deze ook nog:
-The Chocolate Watchband - No Way Out (70’s repress)
-The White Stripes - De Stijl (eerste druk)
-The Pretenders - Get Close (uit een 5 euro bak dus geen idee)
Die QOTSA plaat op coloured vinyl en dat is zowat het beste coloured vinyl wat ik in mijn collectie heb. Niet normaal hoe zuiver die klinkt!
Aanvankelijk op zoek geweest naar The Yardbirds - Roger the Engineer. Wel 1 gezien maar voor 110 euro met een flinke koffievlek op de hoes die toch laten liggen.
Was het wel van plan, maar kon niet iets vinden op labi siffre na. Die zal ook nog wel online te vinden zijn voor ongeveer hetzelfde bedrag na rsd denk ik.
Zat wel een vette persing van the Who - A quick one tussen, maar om daar nou zo vroeg mn nest voor uit te komen vind ik t ook niet waard. Voor een paar euros extra kun je daar ook gewoon een mooie eerste druk van krijgen.
Iemand bekend met retro shop fiftiesstore.nl (Den Haag)?
Online gemengde reviews te vinden maar die zouden een vinyl op stock hebben die ik wel zou willen.
Iemand bekend met retro shop fiftiesstore.nl (Den Haag)?
Online gemengde reviews te vinden maar die zouden een vinyl op stock hebben die ik wel zou willen.
Nee, beetje een blinde vlek van mij. Woon in Den Haag en kom regelmatig bij andere platenzaken. TOevallig fietste ik er zondag langs en dacht; toch eens kijken daar. Dus ben ook benieuwd naar ervaringen