Vraag voor de vinyl luisteraars hier. Ik heb in de woonkamer een prima setup om mijn platen met zeer goed geluid te luisteren, maar ik ben aan het verbouwen en heb binnenkort ook een werkkamer op de zolder. Daar wil ik ook muziek kunnen luisteren, via bluetooth maar bij voorkeur ook vanaf plaat. Nu heb ik ergens nog zo'n Crosley platenspeler in een koffer liggen en heb ik ook nog wel een goede bluetooth JBL speaker die ik daar op aan kan sluiten om af en toe een plaatje te kunnen luisteren tijdens het werk. Nu ken ik echter die Crosley platenspeler en naast dat ze niet zo geweldig zijn voor je platen, genereren ze ook niet zo'n geweldig geluid. Daarom de vraag of iemand van jullie goede ervaringen heeft met een compacte platenspeler met speakers? Het gaat dus niet om een high-end geluid of iets dergelijks, maar wel beter geluid dan wat ik nu op zou kunnen bouwen. Zou bijvoorbeeld een Lenco ls-570ok een significant betere ervaring geven? Of heeft iemand goede ervaringen met soortgelijke compacte oplossingen die ook middels bluetooth audio af kunnen spelen?