Verzameltopic overige internationale festivals 2023

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
oei... mainsquare.... heb combi tickets gekocht (is al tijd uitverkocht) omdat het goedkoper is dan werchter maar de affiche is er precies ook naar.. Hopelijk kent de dochter er enkele van want mij zegt 99% me niks
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Royal Republic is wel een echte aanrader. Als die op vrijdag hadden gestaan, was ik er wellicht ook (op vrijdag). Maroon 5 voor de Misses, Royal Republic voor mij. Maar nu laat ik het toch maar aan m'n neus voorbij gaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
FnT3S1pWQAAJC0J


Ook hier gewoon een k-pop groep als headliner. Ballsey.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.390
Je merkt wel meer dat die Franse line ups serieus afwijken van hetgeen wij tof vinden. Zal wel een reden voor zijn, en werken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Er komt toch heel veel kritiek op Main Square, hoor.
Main Square is razendsnel uitverkocht terwijl Pinkpop en Rock Werchter hun eerste dag nog moet voltrekken.... Dus ja, zij weten wel wat ze doen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Main Square is razendsnel uitverkocht terwijl Pinkpop en Rock Werchter hun eerste dag nog moet voltrekken.... Dus ja, zij weten wel wat ze doen.
Main Square enkel de combi's + zondag uitverkocht, dacht ik?
En ik heb geen zicht op de ticketswapjes uit Frankrijk (is dat daar ook een ding eigenlijk?) maar ik vermoed dat er daar wel wat te rapen valt.

De algemene repliek van hun bezoekers is toch wel dit (op facebook dan):
Nul.... een nul programmering.
Behalve radio-rentable popdance, niets rock, pop-rock of gelijkgesteld ...
Een festival dat gewoon een mix van soep wordt van wat je klassiek hoort op de radio: zielloos, zonder risico ...
Kortom, de festivalgeest is er niet meer ... net zo goed gratis naar NRJ luisteren op de radio, dan krijgen we hetzelfde gehoorresultaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Main Square is razendsnel uitverkocht terwijl Pinkpop en Rock Werchter hun eerste dag nog moet voltrekken.... Dus ja, zij weten wel wat ze doen.
Die festivals hadden is moeten komen aanzetten met Maroon 5, David Guetta, Orelsan, Macklemore en Aya Nakamura. Want op basis van die namen sold out.
Waanzinnig slechte smaak die Fransen. Behalve Rock en Seine, die winnen big time.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Die festivals hadden is moeten komen aanzetten met Maroon 5, David Guetta, Orelsan, Macklemore en Aya Nakamura. Want op basis van die namen sold out.
Waanzinnig slechte smaak die Fransen. Behalve Rock en Seine, die winnen big time.
Inderdaaad.
Dat is nu eens iets waar Werchter allesbehalve een voorbeeld aan moet nemen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.390
Die festivals hadden is moeten komen aanzetten met Maroon 5, David Guetta, Orelsan, Macklemore en Aya Nakamura. Want op basis van die namen sold out.
Waanzinnig slechte smaak die Fransen. Behalve Rock en Seine, die winnen big time.
Eurockeennes programmeert meestal ook sterk. En ook We Love Green doet het meestal goed.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Een aantal dagen geleden al bekendgemaakt, maar daardoor is ie niet minder lekker. Radar Festival in Manchester (VK) heeft weer wat namen toegevoegd.
Coming in hot from their amazing sell-out UK arena tour, we welcome Sleep Token as our Friday headliners! (if you were there, then you know! Worship!)

We are also delighted to announce we have Volumes coming over from America for a UK Festival exclusive performance. They are joined by MONUMENTS, God Is An Astronaut, ten56.,Wheel, I Built The Sky, Exploring Birdsong, Profiler, Forager, Where Oceans Burn and Dead Speaker.

We’re also pretty excited to have the first UK performance of The Callous Daoboys!

Our intention with this announcement was to have the entire line-up out but our final headliner needs more time before going public - and they’re worth waiting for!

However, we know that people want to plan for day tickets, so we are releasing them today and announcing that Sleep Token are headlining Friday 28 July and Periphery will be closing the festival on Sunday 30 July.

We will be announcing the full-day splits with our third headliner as soon as we are able. Some of you will notice that we’ve moved location in Manchester due to a diary issue with our previous venue. We worked hard to keep the same weekend and city and are pleased as punch to announce that we’re moving to the O2 Victoria Warehouse for 2023. The venue is stunning and we can do everything we had planned there. We can’t wait to work together to create a truly special experience.
327883700_6079342308752784_5162266932959064748_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Øyafestivalen heeft weer namen toegevoegd:
Susanne Sundfør erbij op 10 augustus (dag van Blur).
Oxlade erbij op 12 augustus (dag van Sigrid, al is die volgens mij geen headliner).
Fangst erbij op 9 augustus (dag van Wizkid).
Tigerstate erbij op 10 augustus (dag van Blur).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken