U2

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
Bij de noord Amerika tour worden veel meer stadions aangedaan als bij de Europese Tour. Maar ik verwacht wel dat de Arena binnen no time is uitverkocht en dat er een extra concert bij gaat komen.

Volgens het fan forum U2 zijn voor bijna alle stadionconcerten in Europa dubbele data geboekt.
Tickets in België kosten 181 euro (zitplaats), 106 euro (zitplaats), 76 euro (staanplaats middenplein of zitplaats) en 41 euro (zitplaats).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Staanplaatsen van 76 euro gaat wel erg ver.

Valt toch nog mee? Op Werchter Boutique betaal je ook steevast 75-85 euro voor een staanplaats achter het eerste vak, en je zou kunnen stellen dat je bij U2 meer 'bang for the buck' krijgt.

Coldplay is overigens 81 voor een staanplaats en 51 voor zitjes met 'restricted view'...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.956
8.596
Akkoord. Zeker omdat Noem Gallagher méér dan een degelijk voorprogrammaatje is.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
PJ wrote:
Volgens het fan forum U2 zijn voor bijna alle stadionconcerten in Europa dubbele data geboekt.

Bedoel je daarmee dat mocht het uitverkopen een 2e datum komt?

Ja dat klopt en die ruimte is er ook makkelijk als je naar het schema kijkt. Het zal dezelfde lijn hebben als de laatste tour met die uitzondering dat ze nu niet meer dan 2 concerten gaan geven in dezelfde stad. Dit geld voor zowel Amerika als Europa maar nogmaals, alle info van het (altijd goed geïnformeerde) fan forum.........
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.304
Het is toch wel gewoon waard om tickets voor de arenda te fixen toch?

of is het echt zo erg…

Concerten dat ik er ben geweest viel het best mee. Hangt soms ook sterk af van waar je staat.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.304
The Joshua Tree is toch geen album voor in stadions?
1f621.svg

Dit had juist zo mooi geweest in de Ziggodome

Is nou net het album, waarmee ze een stadionband werden.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
552
410
Ik dacht: Laat ik is kijken naar de presale voor members van de u2 site.
Maar bij u2 ben je blijkbaar 'paid subscriber' en kost het 50 euro per jaar om lid te zijn (krijg je wel wat stuff voor, dat dan weer wel)
Ik vind dat toch wel een beetje veel van het goede...
Dan toch maar maandag in de wachtrij van ticketmaster.

Ik ben der alleen nog uit of het de Nederlandse of Belgische ticketmaster gaat worden...
Nog nooit in de Arena geweest voor een concert ( wel Nederlands elftal ooit) en ook nog nooit in het koning boudewijn stadion in Brussel...
Met wat ik steeds hoor over 'de galmbak' in Amsterdam nijg ik wel naar Brussel
En het is voor mij zelf nog iets dichterbij.

Kan iemand mij misschien wat vertellen over het koning boudewijn stadion?

P.S Sick voorprogamma met Noel Gallagher :) In amerika zelfs bij sommige steden mumford& sons ff als voorprogramma, die gasten kunnen (bijna) zelf stadions uitverkopen....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.225
4.487
Ik heb een, waarschijnlijk heel domme, vraag. Deze tour is dus ter ere van The Joshua Tree, maar ze zullen toch wel meer nummers spelen dan alleen die (om en nabij) 12 nummers van dat album, toch?

Overigens ben ik in de ArenA geweest voor concerten van Coldplay en Robbie Williams en nooit last gehad van slecht geluid. Hoewel de mensen met verstand ervan ongetwijfeld een punt zullen hebben dat het een en ander eraan scheelt wat betreft de akoestiek of kwaliteit van het geluid, is het deels ook een stigma dat door velen klakkeloos wordt overgenomen. Als in een soort self fulfilling prophecy.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ik hoop ook dat ze toch ook wel wat andere nummers zullen spelen. Ik heb ook nog nooit last gehad van het geluid. En U2 kennende zullen ze er ook alles aan doen om de akoestiek zo goed mogelijk in te regelen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Rick wrote:
The Joshua Tree is toch geen album voor in stadions?
1f621.svg

Dit had juist zo mooi geweest in de Ziggodome


Is nou net het album, waarmee ze een stadionband werden.

Dat weet ik, maar dat was zonder een aantal nrs te spelen die ze nu juist wel willen gaan spelen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zit morgen klaar voor staantickets.

http://www.ticketmaster.nl/event/u2-the-joshua-tree-tour-2017-tickets/180399

iemand al een betere link dan deze?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Is het iemand gelukt om kaarten te bestellen? Volgende week begint pas kaartverkoop extra concert
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Alle tickets voor het concert van U2 op 1/8/2017 in Brussel zijn uitverkocht. Een wachtlijst is geopend. Live Nation Belgium meldt aan onze redactie dat er géén tweede show komt. via concertnieuws.be
Vreemd, toch?
 

Pieter-Jan

Nieuw lid
16 jan 2017
1
0
Zou er toch geen tweede concert in brussel komen ?
Was toch ook snel uitverkocht.
En ik heb geen tickets kunnen bemachtigen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
Nieuw album op 1 dec en tour start ergens in juni....

https://www.atu2.com/news/q-interviews-bono-edge-on-songs-of-experience-2018-tour.html

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken