Gaming

GTA is niet echt m'n ding, ik wacht op die eerste beelden van de OOT remake.

Kan toch niet lang meer duren wetende dat de game dit jaar uitkomt.

GTA is niet echt m'n ding, ik wacht op die eerste beelden van de OOT remake.

Kan toch niet lang meer duren wetende dat de game dit jaar uitkomt.
Nintendo doet elke 2de of 3de week van september een direct, die zal dit jaar wel voor Zelda. Heb daar ook erg veel zin in, hopelijk komt die een paar weken voor of na GTA

• Leuk
Waarderingen: mattman
Nintendo doet elke 2de of 3de week van september een direct, die zal dit jaar wel voor Zelda. Heb daar ook erg veel zin in, hopelijk komt die een paar weken voor of na GTA
Zal wel ook met de eerste beelden van die film zijn dan.

Ben zelf eigenlijk stiekem meer hyped over de uitbreiding van The Witcher 3 inclusief een upgrade van de gehele game. Gratis
Die remaster wil ik ook heel graag spelen maar geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen. Wolverine over een paar weken ga ik voorrang geven op een spel dat ik al gespeeld heb.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
GTA6 ziet er fantastisch uit! Jammer dat ik geen Playstation of XBOX heb. Nog nooit GTA4 of 5 gespeeld though, dus misschien een goed excuus om dat nu wel te doen.

1787917179281.png

En vooruit, ook Stage Tour 🤪

Het voorbije decennium amper nog games aangeraakt, maar sinds dit jaar heb ik het terug wat proberen oppikken.

Grootste nieuwigheid voor mij was de aankoop van een Switch 2 paar weken geleden. Goeie bundeldeal met Pokopia erbij gevonden op vakantie in Frankrijk, dus dit voelde als het goeie moment met de aankomende prijsstijging van de console. Helaas nog niet veel tijd gehad voor Pokopia, maar eerste uurtjes waren top en het lijkt me echt de perfecte game om casual op te pikken over de jaren heen. Gisterenavond ook even de beta van de nieuwe COD opgestart voor de memes, maar merkte toch meteen dat ik dit soort games enorm ontgroeid ben. De Switch lijkt me daarnaast ook niet het optimale platform voor first person shooters.

Eerder deze zomer heb ik vooral Runescape Dragonwilds gespeeld. RS3 is by far mijn meest gespeelde game ooit, dus deze spin-off ligt automatisch wel in mijn straatje en ik had sowieso wel weer eens zin in een leuke survivalgame. Niets baanbrekends en sommige skills zijn nog wat dunbezaaid qua content, maar ik vind het een erg mooie game met een leuke uitwerking van de verschillende gebieden. En dat allemaal met een klassiek Runescape-sausje en veel verwijzingen naar de originele game. Laatste updates van deze zomer waren ook erg goed en met Jagex ben je gelukkig ook verzekerd van nog jaren nieuwe content, dus ik ga sowieso nog veel plezier hebben aan deze game.

In de Steam sale begin deze zomer verder nog Planet Zoo (ja hoor @Koekdoos, je bent niet alleen!) en Red Dead Redemption 2 opgepikt. Ik ben er helaas nog niet toe gekomen om effectief te spelen, maar de prijs was te belachelijk om te laten liggen. GTA6 op PC zal toch nog niet voor meteen zijn dus genoeg leuks om mij tot die tijd bezig te houden :)

Zijn er hier mensen weleens op de retrogamebeurs in Tilburg geweest? Hoe is die beurs? Goede kans op pareltjes?

Het voorbije decennium amper nog games aangeraakt, maar sinds dit jaar heb ik het terug wat proberen oppikken.

Grootste nieuwigheid voor mij was de aankoop van een Switch 2 paar weken geleden. Goeie bundeldeal met Pokopia erbij gevonden op vakantie in Frankrijk, dus dit voelde als het goeie moment met de aankomende prijsstijging van de console. Helaas nog niet veel tijd gehad voor Pokopia, maar eerste uurtjes waren top en het lijkt me echt de perfecte game om casual op te pikken over de jaren heen. Gisterenavond ook even de beta van de nieuwe COD opgestart voor de memes, maar merkte toch meteen dat ik dit soort games enorm ontgroeid ben. De Switch lijkt me daarnaast ook niet het optimale platform voor first person shooters.

Eerder deze zomer heb ik vooral Runescape Dragonwilds gespeeld. RS3 is by far mijn meest gespeelde game ooit, dus deze spin-off ligt automatisch wel in mijn straatje en ik had sowieso wel weer eens zin in een leuke survivalgame. Niets baanbrekends en sommige skills zijn nog wat dunbezaaid qua content, maar ik vind het een erg mooie game met een leuke uitwerking van de verschillende gebieden. En dat allemaal met een klassiek Runescape-sausje en veel verwijzingen naar de originele game. Laatste updates van deze zomer waren ook erg goed en met Jagex ben je gelukkig ook verzekerd van nog jaren nieuwe content, dus ik ga sowieso nog veel plezier hebben aan deze game.

In de Steam sale begin deze zomer verder nog Planet Zoo (ja hoor @Koekdoos, je bent niet alleen!) en Red Dead Redemption 2 opgepikt. Ik ben er helaas nog niet toe gekomen om effectief te spelen, maar de prijs was te belachelijk om te laten liggen. GTA6 op PC zal toch nog niet voor meteen zijn dus genoeg leuks om mij tot die tijd bezig te houden :)
Ik ben zelf ook pas sinds een paar jaar weer aan het gamen. Ik vond Pokopia echt mega leuk. Red Dead 1 op de Switch is ook echt een aanrader als je die nog nooit hebt gespeeld.

• Geweldig
Waarderingen: Thisso
Ik sla GTA voorlopig over. Visueel prachtig maar alleen digitaal, 30fps, flinke prijs. Wellicht dat ik hem met een korting of op de volgende console in huis haal. Voorlopig genoeg te spelen!

Ook het
tanken enzo lijkt me meer irritant dan een echte toevoeging.

Kijk wel enorm uit naar de Witcher remake. Ook vet dat die gewoon gratis is.

Final Fantasy X/X-2 en Bravery Default II beide voor 20 euro gekocht voor de Switch. Was leuk weer eens langs te zijn geweest.

Ik ben eigenlijk geen gamer. Kerst 2024 een Switch Oled gekocht om met mijn puberdochters te kunnen Mario Karten/Partyen. Maar zij bleken er weinig interesse in te hebben dus hij heeft hier thuis heel wat stof staan happen. Gelukkig gaat hij nu via Marktplaats een nieuw baasje krijgen die er veel beter voor zorgt aangezien...

...ik me toch gek heb laten maken door de prijsverhoging & op 31 augustus voor een net prijsje (EUR 430) een Switch 2 kocht! 😊🙈

Ik wil zuinig op mijn kostbare tijd zijn dus ben niet van plan er wekelijks enorm veel uren op te draaien. Grote voordeel is dat ik vrij snel op iets uitgekeken raak dus ik voel totaal niet de neiging een game uit te spelen. 😅 Maar wel een hoop leuks in het vooruitzicht en net nog 2 mooie topdeals gescoord.
  • Cyberpunk 2077 Ultimate (€29,39, eShop)
  • Kirby Air Riders (€37,99, Bol.com)
Verder o.a. inmiddels in bezit: Mario Kart 8 Deluxe, Mario Party Jamboree, Mario Odyssey, It Takes Two. En The Witcher 3 scoorde ik maanden geleden al als koopje voor €9,99 in de eShop. Hoe briljant van CD Project Red dat ik daar binnenkort gratis een Switch 2 Remaster + die 2 expansions voor krijg. Dat is echt een enorm chique actie.

Verder o.a. inmiddels in bezit: Mario Kart 8 Deluxe, Mario Party Jamboree, Mario Odyssey, It Takes Two. En The Witcher 3 scoorde ik maanden geleden al als koopje voor €9,99 in de eShop. Hoe briljant van CD Project Red dat ik daar binnenkort gratis een Switch 2 Remaster + die 2 expansions voor krijg. Dat is echt een enorm chique actie.

Interessante keuze voor Mario Kart 8 en niet die allernieuwste!

Interessante keuze voor Mario Kart 8 en niet die allernieuwste!
Die zat in de bundel waarmee ik de Switch 1 kocht. Wel echt een topper en nog erg weinig gespeeld. Dus ook geen behoefte om Mario Kart World voorlopig aan te schaffen.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread