The Rolling Stones

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
In de Oostenrijkse pers wordt gerept over een concert in Oostenrijk juli. De tour zou bestaan uit 14 concerten en zou bekend gemaakt worden op 9 maart.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: T. Roses en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
In de Oostenrijkse pers wordt gerept over een concert in Oostenrijk juli. De tour zou bestaan uit 14 concerten en zou bekend gemaakt worden op 9 maart.
Zou dat inclusief extra data zijn (zoals Lyon)? Dan komt er hooguit één Benelux-datum denk ik.
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Zou dat inclusief extra data zijn (zoals Lyon)? Dan komt er hooguit één Benelux-datum denk ik.
Nee, Lyon krijgt 1 datum, is alleen nog niet duidelijk of dat 15 of 19 juli is. Verder vermoed ik wel 2 London data. Daarnaast lijken Munchen, Wenen, 1 concert in Spanje, 1 concert in Italie, 1 concert in Nederland. Verder zijn er geruchten over Gothenborg en Helsinki. Zelf gok ik nog op een tweede Datum in Duitsland, wellicht ook nog een tweede datum in Frankrijk (Parijs of een festival, zoals Garorock, waar al eerder geruchten over waren). Dan zit je al op 12, en zijn er nog 2 te vergeven. Misschien toch België? En/of Portugal?

Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat de Nederlandse locatie gaat worden. Ik vrees de Arena...
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Ik zou er niet van staan te kijken dat er ook nog 1 datum bij komt voor the UK.
in het begin werd al gesproken over meerdere concerten in the UK plus een aantal op het Europese vaste land…
 
  • Leuk
Waarderingen: Jackflash27

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Van IORR:
According to all the rumors so far these are the cities:
1-London
2- London
3- 2nd UK show
4- Vienna.
5- Munich
6- Berlin (or Frankfurt)
7- Lyon
8-Helsinki
9- Gothenburg
10-Emilia Region
11-Oslo
12- Spain (Madrid?)
14 shows...! only 2 cities left.

Nederland komt wel ter sprake op het forum maar concrete geruchten zijn er nog niet tenzij dat toch die ene aankondiging zou zijn van het Gelredome maar daar hebben ze op IORR geen weet van. België wordt helemaal niet genoemd.....
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Doe dan maar Frankfurt, gaan we daar wel heen. Had wel gedacht dat de Benelux wel een zekerheidje was.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Doe dan maar Frankfurt, gaan we daar wel heen. Had wel gedacht dat de Benelux wel een zekerheidje was.
Kan natuurlijk nog altijd. Blijft gissen gebaseerd op wat er in de media verschijnt.. Stones zou bv natuurlijk makkelijk die 2e headliner kunnen zijn voor Werchter Classic. Maar bij IORR weten ze dan weer niet dat er daar nog headliner bij komt.. Anders staat die mogelijk ook tussen dat lijstje.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Nederland is wel een zekerheidje hoor. Hou IORR de komende week maar in de gaten.
Ik denk dat het probleem is dat er hier minder uitlekt dan in andere landen. We kunnen wel gissen naar een locatie in NL of mogelijk zijn ze die headliner van TW classic op de zondag ( gaat die nog door? ) maar dat zijn veelal speculaties. In andere landen zie je al wat artikelen verschijnen in de media omtrent een mogelijk optreden. Hier (nog) niet….
 
  • Leuk
Waarderingen: Jackflash27

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Ik denk dat het probleem is dat er hier minder uitlekt dan in andere landen. We kunnen wel gissen naar een locatie in NL of mogelijk zijn ze die headliner van TW classic op de zondag ( gaat die nog door? ) maar dat zijn veelal speculaties. In andere landen zie je al wat artikelen verschijnen in de media omtrent een mogelijk optreden. Hier (nog) niet….
Ik denk dat het probleem is dat er hier minder uitlekt dan in andere landen. We kunnen wel gissen naar een locatie in NL of mogelijk zijn ze die headliner van TW classic op de zondag ( gaat die nog door? ) maar dat zijn veelal speculaties. In andere landen zie je al wat artikelen verschijnen in de media omtrent een mogelijk optreden. Hier (nog) niet….
TW classic zondag is op 26 juni (?). Geen Stones dan, want de dag ervoor zal (naar alle waarschijnlijkheid) het eerste Hyde Park concert zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
TW classic zondag is op 26 juni (?). Geen Stones dan, want de dag ervoor zal (naar alle waarschijnlijkheid) het eerste Hyde Park concert zijn.
Zover had ik nog niet eens gekeken. Aangezien Coldplay al 4 concerten heeft in het Boudewijn stadion blijft er behalve een los concert op de weide werchter dan niet veel smaken meer over in België......
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
TW classic zondag is op 26 juni (?). Geen Stones dan, want de dag ervoor zal (naar alle waarschijnlijkheid) het eerste Hyde Park concert zijn.
Er is geweten dat er een 2de tw classic komt. En het gerucht dat er een 2de Boutique komt. Dus een event dan op 26 juni en 1 op 18 juni. Maakt toch weinig uit wat er wanneer komt? We zien wel wat er uit de bus komt.
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Er is geweten dat er een 2de tw classic komt. En het gerucht dat er een 2de Boutique komt. Dus een event dan op 26 juni en 1 op 18 juni. Maakt toch weinig uit wat er wanneer komt? We zien wel wat er uit de bus komt.
Persoonlijk denk ik dat de Stones geen festivals doen dit jaar (in elk geval niet waar er meer bands per dag op het affiche staan). Als ze al op Werchter staan, zal het een 'los' concert zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
There will be a Stones Tour in Europe like usual in June and July. The tour is expected to be announced next week. It will be their 60th anniversary tour. No worries. I hope to see many friends and fans this summer on tour. Last year we all worried about the pandemic. Now it is spring, there are still worries, but they will be sorted out, I am sure.

aldus een insider op IORR… Zit er al 17 jaar en heeft in het verleden zijn kennis al bewezen….
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
There will be a Stones Tour in Europe like usual in June and July. The tour is expected to be announced next week. It will be their 60th anniversary tour. No worries. I hope to see many friends and fans this summer on tour. Last year we all worried about the pandemic. Now it is spring, there are still worries, but they will be sorted out, I am sure.

aldus een insider op IORR… Zit er al 17 jaar en heeft in het verleden zijn kennis al bewezen….
Dus toch geen last van de oorlog dan of toch wel? Zag je andere post, maar het spreekt elkaar wat tegen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken