The Rolling Stones

Precies wat hier gebeurde dus.
Nou ja, het is toch een forum? Zonder mensen te kwetsen kan je hier toch fatsoenlijk discussieren over muziek tours ed.. Blijkbaar zijn enkele post op het IORR verwijderd over een mogelijke cancel….

Nou ja, het is toch een forum? Zonder mensen te kwetsen kan je hier toch fatsoenlijk discussieren over muziek tours ed.. Blijkbaar zijn enkele post op het IORR verwijderd over een mogelijke cancel….
Omdat her leek alsof dat zomaar uit de lucht gegrepen was, net als hier met Pearl Jam.

Omdat her leek alsof dat zomaar uit de lucht gegrepen was, net als hier met Pearl Jam.
Ja, dat was wat voorbarig om te zeggen dat die tour aan een zijden draadje…. Tenminste, dat was de opmerking geloof ik. Maar goed, zoals ik al eerder aangaf zal er wel het nodige geschrapt gaan worden in tourschema‘s maar cancel zie ik echt niet gebeuren. Voordeel bij de Stones is dat die nu nog wijzigingen kunnen aanbrengen voor ze hun tour volgende week bekend maken…..

Ik volg IORR ook op de voet.

Die tour komt wel en per optreden met er 8 miljoen op tafel komen.

Het lijkt mij normaal dat je met de ArenA die sneller bij elkaar krijgt dan bijvoorbeeld Goffert.

Ik volg IORR ook op de voet.

Die tour komt wel en per optreden met er 8 miljoen op tafel komen.

Het lijkt mij normaal dat je met de ArenA die sneller bij elkaar krijgt dan bijvoorbeeld Goffert.
8 miljoen... voor 1 optreden... dat is geen kattepis.....

Volgens de laatste geruchten wordt het de Amsterdam Arena rond half juni.....

11 of 14 juni worden als datums genoemd nu voor Amsterdam...
Niet optimaal, maar als het moet... Blijf het alsnog knap vinden dat echt alles rond hetzelfde moment zit.

Trouwens, betekent dat dat juli afgeschreven is? Neem aan dat hetzelfde trucje voor juli op gaat?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ
Niet optimaal, maar als het moet... Blijf het alsnog knap vinden dat echt alles rond hetzelfde moment zit.

Trouwens, betekent dat dat juli afgeschreven is? Neem aan dat hetzelfde trucje voor juli op gaat?
27 - 30 juni is een tweede optie. Dat trucje is (nog) niet beschikbaar voor juli.

De cirkel is rond als het 11 juni wordt.

Je 60ste verjaardag vieren en de Stones die in hun 60 jaar bestaan voor je gaan spelen ?

• Confetti
Waarderingen: wenteldave en PJ
De datums eind juni zijn blijkbaar toch niet mogelijk volgens de laatste berichten. Blijft dus 11-14 juni of dan misschien toch nog ergens in juli. Maar dat zal de komende tijd wel blijken of dat laatste een optie is.

En op die datum hebben zowel de Ziggo Dome als AFAS niets op de agenda staan al weet ik niet of dat mee speelt in deze........

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dat trucje kan je nu ook toepassen voor juli. 9 t/m 17 juli is dan een optie...... Wel erg lange periode maar daarin zou het dus ook kunnen vallen.

Dat er niks gepland staat maakt niks uit.

Het is vaker gebeurd: uitverkocht Ziggo, Afas en een soort Melkweg daarnaast plus een uitverkochte interland.

Je kon daarna probleemloos naar huis. Eerlijk is eerlijk, de infrastructuur is prima rondom dat gebied.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread