Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou ja, het is toch een forum? Zonder mensen te kwetsen kan je hier toch fatsoenlijk discussieren over muziek tours ed.. Blijkbaar zijn enkele post op het IORR verwijderd over een mogelijke cancel….
Nou ja, het is toch een forum? Zonder mensen te kwetsen kan je hier toch fatsoenlijk discussieren over muziek tours ed.. Blijkbaar zijn enkele post op het IORR verwijderd over een mogelijke cancel….
Ja, dat was wat voorbarig om te zeggen dat die tour aan een zijden draadje…. Tenminste, dat was de opmerking geloof ik. Maar goed, zoals ik al eerder aangaf zal er wel het nodige geschrapt gaan worden in tourschema‘s maar cancel zie ik echt niet gebeuren. Voordeel bij de Stones is dat die nu nog wijzigingen kunnen aanbrengen voor ze hun tour volgende week bekend maken…..
Het komt wat op gang op het forum voor wat betreft Nederland. Groningen zou het best wel eens kunnen worden ook omdat daar de expo over hun was. Verder lijkt de Arena een optie......
Het zijn geruchten.... Blijkbaar zou de tour starten in Madrid op 5 juni. Die steden kloppen vaak wel maar de exacte datums is vaak een stuk lastiger....
De datums eind juni zijn blijkbaar toch niet mogelijk volgens de laatste berichten. Blijft dus 11-14 juni of dan misschien toch nog ergens in juli. Maar dat zal de komende tijd wel blijken of dat laatste een optie is.